Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:47:50 GMT

کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نورآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۹۷۷

کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نورآباد

علی  نورعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شرایط و مشکلات بوجود آمده در خصوص ویروس کووید ۱۹ که باعث رکود فعالیت های اقتصادی در کشور و  فشار بر افراد کم درآمد گردیده  شهرستان دلفان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی با بیان اینکه شهر نورآباد یکی از محروم ترین شهرهای کشور است افزود:اغلب شهروندان این شهر از قشر ضعیف جامعه  هستند که توان  پرداخت به موقع عوارض را ندارند و این عامل سبب عدم تحقق منابع درآمدی شهرداری و دستیابی به چشم انداز برنامه ها و اهداف شهرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار نورآباد بیان کرد: این مصوبه با رویکرد کمک و مساعدت به اقشار ضعیف و کم درآمد، پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به استناد ظرفیت های قانونی ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید، ماده ۳۲ آئین نامه مالی شهرداریها و همچنین در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید »  با مجوز شورای اسلامی شهراجرایی شده است .
نورعلی، عوارض اخذ پروانه ساختمانی و پایانکار، کسب و پیشه و صد در صد جرائم نوسازی سطح شهر را از مهمترین عوارض های شهر نورآباد دانست و اظهار امیدواری کرد راندمان مشارکت مردم درپرداخت عوارض ها با این مصوبه افزایش گردد.
 وی از شهروندان خواست از این  فرصت استثنایی  یک ماهه استفاده نمایند تا علاوه بر برخورداری حداکثری از کاهش در عوارض، در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و زیبا سازی شهر نیز سهیم شوند و خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری نمایند تا گامی مهم برای عمران و آبادانی شهر و خدمات رسانی به مردم انجام گیرد. 
شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان با ۷۵ هزارنفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

برچسب‌ها نورآباد دلفان عوارض شهری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان عوارض شهری لرستان نورآباد دلفان عوارض شهری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد شهرداری قم در فروردین امسال در حوزه نقدی و غیرنقدی، تحقق ۷۹ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد وحید نیا، امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به درآمد پیش‌بینی شده برای فروردین ماه مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: در مجموع ۷۹ درصد این درآمد محقق شده که در حوزه نقدی ۷۴ درصد و در حوزه غیر نقدی ۹۶ درصد تحقق داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حوزه درآمد نقدی فروردین ماه افزود: منطقه یک شهرداری قم ۸۶ درصد، منطقه دو ۸۵ درصد، منطقه سه ۱۰۲ درصد، منطقه چهار ۱۰۴ درصد، منطقه پنج ۶۵ درصد، منطقه شش ۱۰۱ درصد، منطقه هفت ۳۱ درصد و منطقه هشت شهرداری قم به ۷۰ درصد درآمد پیش بینی شده برای فروردین رسیده‌اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه مجموع درآمد وصولی شهرداری قم در فروردین ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه نقدی است، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد در شهرداری قم ایجاد شده است.

وحیدنیا با اشاره به درآمد غیرنقدی مجموعه شهرداری قم در فروردین، گفت: در این زمینه منطقه سه شهرداری قم ۱۵۶۳ درصد تحقق بودجه داشته است.

وی با اشاره به عملکرد ۸۵ درصدی منطقه چهار شهرداری قم در حوزه درآمد غیرنقدی، افزود: منطقه هشت شهرداری قم نیز ۱۰۵ درصد تحقق درآمد غیر نقدی را در فروردین رقم زده است.

کد خبر 747466

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳