Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسر گفت: در روزهای آینده تعداد بسته های مواد غذایی خانواده های دانش آموزان بی بضاعت به ۵۰۰ عدد می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نادر افسر»، امروز (پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت)، در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه که با حضور مدیر آموزش و پرورش جهرم در این اداره برگزار شد، با اشاره به فعالیت های مجمع خیرین «مدرسه یار»، گفت: یکی از چهار هدف مجمع خیرین «مدرسه یار»، رسیدگی به امور دانش آموزان نیازمند آسیب پذیر است که چنانچه توجهی به آن نشود احتمال ترک تحصیل دانش آموزان زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مجمع خیرین «مدرسه یار» جهرم افزود: در سال های گذشته به دلیل مشکلات ناشی از فقر، برخی از دانش آموزان که بیشتر در روستاها ساکن بوده اند از تحصیل انصراف داده که عمده دلیل آن فشار اقتصادی بر خانواده ها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا برنامه هایی را برای دانش آموزان برخوردار از خانواده های کم بضاعت در نظر داشته ایم، بیان کرد: همچنین در راستای اجرای رزمایش «مواسات و همدلی» نیز که به دستور رهبری انقلاب انجام شد، با تهیه بسته های مواد غذایی به خانواده های محروم کمک شده است.

 

افسر با اشاره به توزیع 150 بسته مواد غذایی میان خانواده های دانش آموزان بی بضاعت در راستای اجرای طرح «مواسات»، عنوان کرد: تعداد 350 بسته مواد غذایی در اختیار مدیران مدارس قرار داده شده تا در اختیار خانواده ها قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده این تعداد بسته مواد غذایی به 500 عدد افزایش پیدا می کند، تاکید کرد: این طرح با همت خیران تا پایان ماه رمضان ادامه پیدا می کند.

 

مدیر مجمع خیرین «مدرسه یار» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه فعالیت این مجمع در طول سال ادامه دارد، گفت: حمایت های خیرین به دانش آموزان در فصل های مختلف از جمله شب عید با تهیه و توزیع لباس و کفش، در ابتدای سال تحصیلی با تأمین کتاب های درسی و تهیه لوازم التحریر انجام می شود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته غذایی در طرح کمک مومنانه مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان بسته مواد غذایی دانش آموزان مجمع خیرین مدرسه یار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی