Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:56:36 GMT

کشف بیش از یک تن تریاک در مرز میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۵۷۹

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" با اعلام این خبر، گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند کلان قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "چاهندو" شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و نیز با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

به گزارش سایت پلیس، سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات مرزداران موفق شدند ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 879 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات جنگی و تجهیزات ارتباطی را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، بیان داشت: مرزهای ایران اسلامی خصوصاً مرزهای پهناور جنوب شرق کشور با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور، برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان زمین سیستان و بلوچستان مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی