Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@02:02:04 GMT

برنامه بهداشتی حرم امیرالمؤمنین(ع) در ایام ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۹۱۰۷

برنامه بهداشتی حرم امیرالمؤمنین(ع) در ایام ماه رمضان

کادر خدماتی آستان مقدس علوی در ایام ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای به حرم حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) و زائران گرامی ارائه می دهد.

خبرگزاری شبستان؛  گروه قرآن و معارف؛‌ «حید محمد» گفت: با توجه به اینکه زائران به خاطر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در طی روز به حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) مشرف می شوند، یک طرح خدماتی متناسب با فضای ماه مبارک رمضان اجرایی می شود که شامل فراهم کردن قرآن و کتاب دعا، تمرکز بر شست و شوی حرم با ماشین آلات، ضدعفونی و استرلیزه کردن در های حرم به وسیله دستگاه بخار ویژه با هماهنگی و همکاری با بخش سلامت شغلی و بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رئیس بخش خدمات آستان افزود: همچنین این برنامه شامل تمیز کردن درب های چوبی، دیوار ها و کتیبه های شیشه ای رواق های حرم مطهر علوی و بخش زیارت و عبادت شبستان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در هر دو بخش مردان و زنان، جمع آوری و شست و شوی فرش های حرم مطهر، صحن شریف و بخش های داخلی و خارجی آن است.  

 

بخش خدمات آستان مقدس علوی در ماه مبارک رمضان امسال که برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه در سطح کشور و استان نجف اشرف اجرا می شود، فعالیت قابل توجهی می کند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از ویروس کرونا حرم امام علی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها         

ایام ماه مبارک رمضان و روزه داری اگر با رعایت نکاتی باشد ؛ سلامت جسمی و روحی بیشتری را نصیب روزه داران می کند. برخی افرادی که روزه می گیرند ناچارند به دلایلی در طول روز دارو مصرف کنند و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان این سوال پیش می آید که چگونه باید دارو را مصرف کنند که هم بتوانند از فضیلت روزه داری بهره‌مند شوند و هم از بابت مصرف ناصحیح دارو آسیب نبینند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و متخصص فارماکولوژی درباره ایام روزه داری و مصرف داروها نکاتی را بیان کرده است که در ویدیوی زیر خواهید دید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • جزییات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • حرم مطهر رضوی در نیمه ماه مبارک رمضان
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد
  • روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها