Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:50:02 GMT

پلمب ۱۱۲ واحد صنفی متخلف در دهه اول ماه رمضان در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۹۵۶۶

پلمب ۱۱۲ واحد صنفی متخلف در دهه اول ماه رمضان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب ۱۱۲ واحد صنفی متخلف در دهه اول ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف در راستای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و شعائر دینی، تظاهر به روزه‌‎خواری و مطالبات عمومی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: مردم مومن گیلان در ماه مبارک رمضان همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته و حتی آنهایی هم که به هر دلیل موفق به روزه‌داری نشده‌اند از خوردن و آشامیدن در ملاء عام به حرمت این ماه عزیز و همشهریان خودداری می‌کنند.

وی با تشریح فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان گفت: آن دسته از رستوران‌ها و آشپزخانه‌هایی که برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مجوز فعالیت دوباره پیدا کرده‌اند باید پس از اذان مغرب فعالیت داشته باشند.

سرهنگ نجفی‌پور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها، اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا اذان مغرب تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند برخی از اصناف با رعایت پروتکلهای بهداشتی و اخذ مجوز و رعایت شئونات اسلامی به نحوی که تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام نشود اجازه فعالیت بیرون‌بر را خواهند داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا دهه اول ماه مبارک رمضان از ۲۹۰۹ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، ادامه داد: ۱۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: پلیس با واحدهای صنفی متخلف و هنجارشکن که حرمت این ماه مبارک را رعایت نکنند، برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماه مبارک رمضان صنفی متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت