Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:22:01 GMT

آرایشگاه‌های خراسان جنوبی بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۹۶۱۴

آرایشگاه‌های خراسان جنوبی بازگشایی می‌شوند

رضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مصوبات نشستی که صبح امروز با حضور مسوولان اداره اماکن نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه برگزار شد، تمامی آرایشگاه‌های استان می‌توانند از روز شنبه (۲۰ اردیبهشت) فعالیت خود را مجدد آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آرایشگرانی که پس از بازگشایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و کد بهداشتی نداشته باشند، نسبت به پلمب مغازه آنها اقدام می‌شود.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه خراسان جنوبی هم گفت: بازگشایی آرایشگاه‌ها منوط به اخذ پیامک از سوی اتحادیه  است و اگر آرایشگاهی قبل از اخذ پیامک بازگشایی شود، متخلف خواهد بود.

هما چمنی در پاسخ به این سوال که چرا برخی سالن‌های آرایشگری در زمان ممنوعیت کار می‌کردند اظهار داشت: اقدام این افراد غیرقانونی بوده و باید در نظر داشت که سلامت مردم به هر قیمتی تامین نمی‌شود و باید به تصمیماتی که به بهداشت و سلامت مردم مربوط است، اهمیت داد.

وی با بیان اینکه سالن‌های آرایشی در این مدت با جدیت نظارت می‌شدند افزود: تعدادی از آرایشگاه‌های متخلف پلمب شدند و با آرایشگرانی که پس از بازگشایی هم به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه خراسان جنوبی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را از مهمترین نکات بهداشتی در بازگشایی آرایشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: اصل پذیرش تک نفری در آرایشگاه‌ها رعایت شود و سالن‌ها از یک صندلی کار استفاده کنند.

خراسان جنوبی دارای ۷۰۰ آرایشگاه زنانه و ۲۶۰ آرایشگاه مردانه است.

طرح فاصله گذاری هوشمند برای آغاز به کار اصناف کم خطر از ۲۳ فروردین در سراسر کشور اجرا شد و فعالیت اصناف با خطر متوسط و پرخطر تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا است.

متصدیان تمامی واحدهای صنفی باید از سامانه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کد رهگیری دریافت و پس از بازگشایی واحد صنفی خود، پروتکل‌های بهداشتی را در طرح فاصله گذاری هوشمند رعایت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی اصناف فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی اصناف فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند ویروس کرونا خراسان جنوبی اصناف فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند خراسان جنوبی آرایشگاه ها فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز