Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:13:40 GMT

تست کرونای ۲۰ مورد جدید در کرمان مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۹۸۷۸

تست کرونای ۲۰ مورد جدید در کرمان مثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۱۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های سطح استان کرمان نتیجه تست ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده که شامل ۱۰ نفر زن و ۱۰ نفر مرد هستند.

وی ۱۲ نفر از این تعداد را مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان دانست و افزود: همچنین چهار نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و چهار نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد کل موارد قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۸۶۸ مورد رسیده است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوتی افراد مبتلا به کرونا در کرمان نداشته‌ایم و مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ در استان کرمان ۵۳ نفر است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار با علائم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، افزود: مجموع بهبود یافته‌های کرونا در کرمان ۳۸۵ نفر است.

کد خبر 4919678

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان قزوین شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان