Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:26:39 GMT

اخاذی خدمتکار قدیمی از صاحب خانه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۰۴۱

اخاذی خدمتکار قدیمی از صاحب خانه

سرپرست پلیس فتا پایتخت از دستگیری خانم مستخدمی که پس از ۱۸ سال کار قصد داشت از صاحبکارش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اخاذی کند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: خانمی ۵۱ ساله ساکن حوالی غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و از خانمی که از او ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تقاضای وجه کرده بود اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی توضیح داد: با اعلام شکایت از سوی این خانم میانسال پرونده‌ای با موضوع اخاذی تشکیل و تیمی از کارشناسان پلس فتا مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: شاکی در تکمیل اظهارات خود گفت، متهم را می‌شناسد و بیش از ۱۷ سال خدمتکار خانه او بوده در این مدت طولانی به وی اعتماد کامل پیدا کرده است تا جایی که عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی اش را در دسترس او قرار داده است. ولی غافل از اینکه متهم نقشه‌ای در سر خود پرورش داده است.

سرپرست پلیس فتا توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی در حوالی اتوبان محلاتی اعزام و موفق شدند این خانم ۴۰ ساله به نام (ز - الف) را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا انتقال دهند.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت:  مدت ۱۸ سال است که در منزل شاکی کار خدماتی کردم در این مدت از او کینه به دل گرفتم تا اینکه به تصاویر و فیلم‌های خانوادگی او دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را با کپی کردن در گوشی موبایلم ذخیره کردم. پس از مدتی از کار برکنار شدم و در صدد انتقام جویی بر آمدم و پیام‌های تهدید آمیزی را به شاکی ارسال کردم.

وی گفت: متهم ادامه داد، او در ابتدا باور نمی‌کرد که من به اطلاعات شخصی او دست پیدا کردم و درخواست مالی مرا رد می‌کرد ولی من در قبال عدم انتشار فیلم و تصاویرش، ملبغ دو میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از او درخواست کردم و، چون می‌دانستم توان پرداخت این پول را دارد مدام پیام‌های تهدید آمیزی ارسال می‌کردم.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا مستخدم اخاذی صاحب خانه پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!