Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@02:16:26 GMT

مرز مهران بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۰۴۵۴

خرداد: هیأت گذرگاه‌های مرزی عراق از بازگشایی مرز مهران- زرباطیه خبر داد.
به گزارش خرداد، مهر نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عمر الوائلی، رئیس هیأت گذرگاه های مرزی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبادلات تجاری میان ایران و عراق از طریق مرز مهران-زرباطیه به صورت دو روز در هفته از سرگرفته شد.
وی گفت: بازگشایی گذرگاه مرزی زرباطیه بعد از درخواست استان واسط عراق برای انجام مبادلات تجاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الوائلی تاکید کرد که پیشنهاد بازگشایی گذرگاه مرزی زرباطیه در جلسه کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق که به ریاست عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی این کشور برگزار شده بود، مطرح و پس موافقت کمیته عالی بهداشت و سلامت این اقدام اتخاذ شد. برچسب ها: مرز مهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرز مهران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان آخرین زمان سنجش نوآموزان کلاس اول ابتدایی را پایان اردیبهشت اعلام کرد و گفت: از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی استان، حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت‌گیری یا سنجش را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، محمود بنی‌اسد درباره سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: امسال سنجش نوآموزان رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشت و به جای تیر، در آذر انجام شد تا فرصت لازم برای توانبخشی و آموزش نوآموزان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری بعد از پایان سنجش سلامت، کار توانبخشی با حضور مربیان متخصص و آموزش یک نفر فرد مؤثر در خانواده به صورت تکمیلی برای دانش‌آموزان دارای محدودیت انجام می‌شود، افزود: آخرین فرصت انجام سنجش سلامت پایان اردیبهشت اعلام شده است و بعد از آن در خرداد کار توانبخشی دانش‌آموزان و انجام مداخلات صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کرمان با اشاره به اینکه از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت‌گیری یا سنجش را انجام داده‌اند، ادامه داد: تقاضا داریم خانواده‌ها زمان را عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir و انجام فرایند ساده نوبت‌گیری، در تاریخ مشخص شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش آموزان مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با بیان اینکه آمار سنجش سلامت متناسب با تعداد دانش آموزان متقاضی پایه اول است، اظهار کرد: سنجش برای نوآموزان پایه اول اجباری است، اما خانواده‌ها می‌توانند برای سنجش فرزندان پیش دبستانی چهار و پنج ساله خود نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه انجام سنجش نوآموزان عشایر از طریق پایگاه‌های سیار با مراجعه به مناطق عشایری و روستایی انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر نیروهای متخصص مدیر مرکز، معاون مرکز، سه تا پنج آموزگار استثنایی، یک نفر گفتار درمانگر، یک نفر کار درمانگر و یک نفر مشاور در این پایگاه‌ها حضور دارند.

کد خبر 744791

دیگر خبرها

  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • ازدحام صهیونیست‌ها پشت مرز‌های مصر از ترس حمله ایران+ فیلم
  • توسعه اردوگاه پناهجویان اخراجی از پاکستان در گذرگاه «تورخم»
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • گذرگاه تورخم مسدود شد
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان