Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:30:53 GMT

«کلوزه» مربی بایرن مونیخ شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۱۱۰۰

«کلوزه» مربی بایرن مونیخ شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد میروسلاو کلوزه بازیکن سابق این تیم رسما دستیار سرمربی این تیم هانس فلیک تا پایان فصل قوتبالی شد.

باشگاه بایرن مونیخ در این بیانیه اعلام کرد: کلوزه که در حال حاضر سرمربی تیم U-۱۷ بایرن مونیخ است، از ماه ژوئیه با حضور در کادر فنی مربی فلیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوز قراردادی یک ساله را با ما امضا کرد، در حالی که مقرر شد قرارداد دستیار مربی دیگر تیم دنی روهل روئل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تمدید شود.

کارل هاینز رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ از حضور کلوزه در تیمش ابراز خوشحالی کرد و گفت: او موفق‌ترین مهاجم آلمانی در ۲۰ سال گذشته است. من مطمئنم که او می‌تواند در شغل جدیدش از مهاجمان ما استفاده کند. کلوزه ۴۱ ساله گزینه بهتری برای دستیاری در کادر فنی است.

کلوزه نیز در رابطه با حضورش در بایرن مونیخ بیان کرد:  من مشتاقانه منتظر شروع مأموریت جدیدم هستم.   با فلیک رابطه خوبی دارم. ما از زمان حضور در تیم ملی  همدیگر را می‌شناسیم. ما هم در زندگی شخصی و هم بحث حرفه‌ای با هم در ارتباطیم و اعتماد به نفس لازم را داریم. این یک گام پیشرفت در حرفه من به عنوان مربی است و امیدوارم تجربیات خود را برای کمک به بایرن مونیخ در راه رسیدن به اهداف ورزشی  انجام دهم.

بیشتر بخوانید: تست کرونای بازیکنان بایرن مونیخ منفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ میروسلاو کلوزه نقل و انتقالات بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!