Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی از وقوع یک فقره تصادف خونین در جاده‌های استان مرکزی خبر داد و گفت: ۵ نفر در سانحه محور اراک- فراهان کشته شدند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

 سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به تصادف در جاده‌های استان مرکزی اظهار داشت: متاسفانه ساعتی پیش شاهد وقوع یک تصادف خونین در محور اراک _ فراهان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصادف در محور اراک_ فراهان، در تقاطع روستای حر آباد در برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پیکان رخ داد.

تصادفات چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته 44 درصد کاهش یافتتصادف مرگبار کامیونت با مینی‌بوس در بزرگراه آزادگان + تصاویرتصادفات درون شهری در استان لرستان 50 درصد کاهش یافت

کهریزی تصریح کرد: در این سانحه 4 نفر از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر از سرنشینان خودروی پیکان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: صحنه این سانحه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه بازدید و در این خصوص پرونده تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/711/ی

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی محور اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پراید در روز چهارشنبه یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در بامداد روز چهارشنبه رخ داد و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان شامل 2 مرد 26 و 43 ساله و 2 زن 16 و 18 ساله گزارش شده و یک مرد 62 ساله نیز فوت شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان توسط 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم)
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم