Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان، جلسه هیات نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور اعضا برگزار شد.

این هیات متشکل از نماینده هیات مرکزی نظارت بر انتخابات به‌عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات، نماینده استاندار و دو داوطلب فعال به انتخاب هیأت مدیره استان در جمعیت هلال احمر هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، مظفری رئیس هیات نظارت، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی نماینده ولی فقیه در جمعیت استان، صادقی‌پور نماینده استاندار هرمزگان، پرازده و پورطرق به‌عنوان داوطلبین منتخب هیأت مدیره اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان را تشکیل می‌دهند.

در این جلسه در خصوص آئین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوطه بحث و گفت‌وگو شد و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها نیز معرفی شدند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان هرمزگان انتخابات بندرعباس هلال احمر نظارت بر انتخابات جمعیت هلال احمر هیات نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، ۲۴ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه‌های امدادی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس گیرند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895981

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل