Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر حد فاصل عوارضی دوم تا عوارضی اول به سمت تهران با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان وبا اولویت نقاط با شدت خرابی زیاد و مضمحل شده در دست انجام است. بر اساس این گزارش ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، همچنین به منظور بررسی وضعیت موجود رویه آسفالتی راههای شریانی و اصلی استان تهران و شروع اقدامات لکه گیری و روکش آسفالت و بازیافت گرم از مسیرهای بزرگراه تهران - قم ، بزرگراه قم - تهران ، کمربندی دوم تهران( حدفاصل واوان تا تقاطع سیمان)، بزرگراه امام رضا(ع) به سمت سمنان ، محور گردنه بشم سمنان - فیروزکوه و محور فیروزکوه - دماوند - پردیس - تهران بازدیدهای میدانی داشت و بر کنترل کیفی کار در انجام پروژه ها و مدیریت اعتبارات با هزینه کرد صحیح و با اولویت نقاط دچار خرابی زیاد و متوسط در موضوع لکه گیری ها و روکش و بازیافت تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش می افزاید ، حسن نیا و هیأت همراه در طول مسیرهای بازدید از طرح راهداری محوری که توسط راهداری استان تهران و با محوریت ادارات شهرستانی از جمله حوزه های رباط کریم - ری - پاکدشت - فیروزکوه و دماوند که در مرحله اجرا می باشند، بازدید و موارد ی در راستای فعالیت های جاری راهداری را جهت پیگیری و رفع نواقص اعلام کرد. گفتنی است ، راهداری استان تهران در جهت ارائه سطح سرویس مناسب برای کاربران جاده ای و تسهیل در رفت و آمدها تاکنون نسبت به فعال کردن ۵ کارگاه عملیات اجرای لکه گیری و روکش و بازیافت گرم دربزرگراه تهران – ساوه، کمربندی دوم تهران،محور ری – ورامین ، جاده قدیم تهران – قم ، جاده هراز اقدام کرده است. همچنین کارگاه عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت محور فیروزکوه - سمنان و محور وهن آباد رباط کریم به زودی فعال خواهند شد. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات

به گزارش قدس خراسان به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی دریافت گزارش پاسگاه انتظامی ۵۰ گوجگی مبنی بر نارضایتی مردم از عدم دید کافی و مه‌گرفتگی در اکثر ایام سال در محدوده گردنه گوجگی جاده کلات و وقوع بیش از ۶۴ مورد حادثه در این جاده در سال ۱۴۰۲ که ۳ فقره از این موارد منجر به فوت شده است، سید هادی شریعت‌یار معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از نقاط آسیب‌پذیر جاده مزبور به‌ویژه در محدوده گردنه گوجگی بازدید کرد. 

در این بازدید که سرکلانتر شمال مشهد، فرمانده پاسگاه انتظامی ۵۰ گوجگی و نمایندگانی از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، معاون دادستان مرکز استان را همراهی کردند.

پس از بررسی نقاط پرحادثه جاده، طبق نظر کارشناسان مشخص شد که در محدوده پل هفت‌دهنه تا گردنه گوجگی به مسافت حدود ۱۰ کیلومتر که دارای عرض کم، شیب و پیچ‌های خطرناک و شرایط مه‌گیر بوده، نیازمند تأمین روشنایی است که برای تأمین آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

با دستور معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مقرر شد با توجه به گردشگرپذیر بودن کلات و روستاهای سرسبز منطقه و رفت‌وآمد مداوم گردشگران و طبیعت گردان به کلات به‌ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات و به جهت پیشگیری از وقوع تصادفات و رعایت حقوق عامه، با همکاری اداره‌کل راهداری، پلیس‌راه و پاسگاه گوجگی، چند نقطه از جاده که به دلیل مه‌گیر بودن در اکثر ایام سال، مستعد وقوع حوادث هستند، مشخص و این نقاط توسط اداره‌کل راهداری و شرکت توزیع نیروی برق مشهد تأمین روشنایی شده تا پس از تأمین اعتبارات، تمام نقاط آسیب‌پذیر جاده مجهز به نور مناسب شوند.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان