Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی از دست یافتن به یک سمت جدید خوشحال است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میروسلاو کلوزه، ستاره سابق تیم ملی آلمان پس از امضای قرارداد و تبدیل شدن به دستیار اول هانس دیتر فلیک و کمک مربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از پروژه‌های بلندپروازانه‌اش سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آغاز این قرارداد از اول  جولای 2020 است. کلوزه پیش از این به مدت 2 سال هدایت تیم نوجوانان بایرن مونیخ را عهده دار بود. 

کلوزه در مورد شغل جدیدش گفت: واقعا احساس خوبی دارم. خیلی به دنبال حضور در این جایگاه بودم. من و فلیک از زمان همکاری در تیم ملی، همدیگر را به خوبی می‌شناسیم  و به هم اعتماد داریم. این قدم بعدی‌ام در دنیای مربیگری است. امیدوارم با تجربه ای که دارم، بتوانم به بایرن مونیخ کمک کنم تا به اهدافش برسد.

توافق سانه با بایرن مونیخ برای عقد قراردادی 5 ساله

انتهای پیام/ 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت

به گزارش "ورزش سه"، کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام تصمیم گرفت به دورانش در این باشگاه و در لیگ برتر انگلیس پایان دهد و با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد تا تجربه جدیدی را از فوتبال در خارج از کشورش هم به دست آورد.

بسیاری معتقد بودند که او صرفا به خاطر کسب یک جام یا در طول دوران فوتبالش موفق نشده بود به دست آورد به بایرن رفت، در حالی که این تیم هم در این فصل موفق به کسب دو جام داخلی نشد و امشب برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی آرسنال قرار بگیرد.

پوستکوگلو در گفتگو با سایت گل در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم که این صحبت منصفانه باشد. من قرار نیست به جای هری کین صحبت کنم اما فکر نمی‌کنم که این تنها دلیل جدایی او باشد. فکر می‌کنم که او به وضوح اعلام کرد که به دنبال تجربه‌ای متفاوت است و هیچ مشکلی هم در این باره وجود ندارد.

 او در تمام طول دوران فوتبالش در این باشگاه بود و برای مدتی طولانی فقط برای یک تیم توپ زد. به نقطه‌ای رسیده بود که یا باید تصمیم برای ماندن می‌گرفت و تا ابد به بازیکنی تک باشگاهی تبدیل می‌شد یا می‌توانست تجربه متفاوتی را به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان به دست آورد. 

سوالاتی درباره تصمیمی که او گرفت وجود دارد اما من این احساس را ندارم که او فقط برای کسب جام از این باشگاه جدا شد. فکر نمی‌کنم که اگر در این باشگاه می‌ماند هرگز فرصت به دست آوردن جام را پیدا نمی‌کرد. نظر من این است که او فقط به دنبال تجربه متفاوتی بود و به آن هم دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است