Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از بهبودی حال خودش سخن گفت. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند که به دلیل مشکل قلبی در بیمارستانی در شهر آمستردام هلند بستری شده بود، اکنون وضعیتش پایدار و مطلوب گزارش شده است.

 کومان پس از احساس درد از ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان رفت و سریعا مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون وضعیت او پایدار به نظر می‌رسد  و خطر برطرف شده است.

کومان با تایید این خبر در توئیتر نوشت: این اتفاق واقعا شوکه کننده بود؛ بخصوص  برای خانواده و دوستانم. خوشبختانه پزشکان خیلی سریع و فوق‌العاده  به من کمک کردند و واقعا از آنها متشکرم. پس از چنین اتفاقی، شما به انسانی فروتن تبدیل می‌شوید. بابت همه پیام‌ها متشکرم. این پیام‌ها  به من قدرت بخشید. در حال حاضر واقعا احساس سلامتی می‌کنم. بنابراین هر زمان که توپ در زمین دوباره به گردش در بیاید، من حاضر خواهم بود.

کومان در بیمارستان بستری شد

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی هلند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی هلند تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • میوه هایی که از سفید شدن مو جلوگیری می کند
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است/ قبل و بعد از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • ارتباط عجیب آسپیرین و دیابت نوع دو