Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص حق اولاد کارگران، قیمت دلار، سکه و دستور وزیر صنعت برای برخورد با قیمت های غیرمتعارف خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:30 - 18 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۹۳۳

خبرگزاری میزان ـ طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص حق اولاد کارگران، قیمت دلار، سکه و دستور وزیر صنعت برای برخورد با قیمت های غیرمتعارف خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق اولاد به تمام کارگران متاهل تعلق نمی‌گیرد

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: حق اولاد به تمام کارگرانی که فرزند دارند پرداخت نمی‌شود و دارای شرایط و ضوابط خاصی است.

نرخ طلا و سکه در ۱۸ اردیبهشت ماه

سکه طرح جدید امروز با افزایش ۳۴ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان داد و ستد شد.

زمان برگزاری اکسپوی دبی ۲۰۲۰ تغییر کرد

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تغییر زمان اکسپوی دبی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

وزیر صنعت: سازمان حمایت با قیمت‌های غیرمتعارف خودرو برخورد کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور دستوری از مسئولان سازمان حمایت خواست تا با توجه به وجود برخی قیمت‌های غیر متعارف خودرو، با همه متخلفان این موضوع با جدیت برخورد کند.

نرخ ارز در ۱۸ اردیبهشت ۹۹

امروز نرخ خرید و فروش دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته بدون تغییر همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: فقدان الگوی کشت معضل همیشگی بخش کشاورزی/ دعوای خودرویی شورای رقابت و تنظیم بازار بالا گرفت/ مهلت درخواست وام یک میلیون تومانی تمدید شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد ایران اخبار اقتصادی خبرگزاری میزان وزیر صنعت حق اولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 29 فروردین 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 648 تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 305 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 202 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 29  فروردین 08:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 567  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 648

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 305

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 202

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 863

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 68

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت