Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:41:20 GMT

کدام کالاها در سال ۹۸ بیشتر گران شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۱۴۶

به گزارش خبرآنلاین، مرکز آمار در تازه ترین گزارش درباره نرخ تورم اعلام کرد: بیشترین افزایش متوسط قیمت‌ در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن در اقلام خوراکی مربوط به «چای، قهوه و انواع نوشیندنی‌ها» (انواع چای)، گروه «سبزیجات» (سیب زمینی، پیاز) و گروه «قند، شکر و شیرینی» (شکر و قند) بود.

در اقلام غیرخوراکی بیشترین افزایش قیمت نیز مربوط به گروه «مبلمان و لوازم خانگی» (ظروف آشپزخانه، انواع شوینده)، گروه «حمل و نقل» (انواع خودرو و قطعات یدکی) و گروه «تفریح و فرهنگ» (تجهیزات رایانه و لوازم تحریر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو