Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@12:20:26 GMT

آموزش مجازی برخی دروس به مهارت‌آموزان ماده ۲۸

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۳۲۹

آموزش مجازی برخی دروس به مهارت‌آموزان ماده ۲۸

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در خصوص دوره آموزشی مهارت‌آموزان ماده ۲۸ در سال ۹۹، اعلام کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه کلاس حضوری مجاز نبوده و در مرحله اول، دروس به صورت مجازی ارائه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به اِستناد مجوزهای شماره 151610 مورخ 27 خرداد 1398 و 60491 مورخ یکم تیر1398 سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد مندرج در آگهی استخدام پیمانی آبان ماه سال 1398 آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان استخدام مذکور در مشاغل آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره مهارت آموزی در دانشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اول اردیبهشت در خصوص دوره مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایط کرونا، اعلام کرد: با توجه به شرایط فوق‌الذکر، برگزاری دوره مهارت آموزی در مهلت مقرر برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 1398 امکان‌پذیر نبوده است. بنابراین پودمان‌های آموزشی از سوی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به دو بخش تقسیم شده است:

بخش اول:  شروع هفته اول اردیبهشت - پایان حداکثر تا پانزدهم شهریور سال 1399

بخش دوم: شروع هفته اول مهر- پایان حداکثر تا انتهای آذر سال1399

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه کلاس حضوری مجاز نبوده و در مرحله اول، دروس به صورت مجازی ارائه خواهد شد. فلذا پذیرفته‌شدگان نهایی باید زمان دقیق شروع کلاس‌های مجازی و متعاقب آن، شرکت در کلاس‌های حضوری دوره مهارت آموزی را، از طریق دانشگاه‌های مزبور، پیگیری کنند.

پیش از این هم جلسه تخصصی پیرامون پذیرفته شدگان نهایی مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان در سال 99 برگزار شد؛ در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بر  آمادگی‌های لازم برای آموزش 2 پودمان (2 نیمسال) برای مهارت آموزان پذیرفته شده با رعایت کیفیت، جامعیت و با توجه به شرایط فعلی یعنی زندگی، آموزش و تلاش در «دوران کرونا» با رعایت فاصله اجتماعی و ملاحظات ایمنی تاکید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آموزش مجازی مهارت اموزی ویروس کرونا دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان مهارت آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان