Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@00:13:21 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۳۵۱

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

«میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان شد، آزادسازی سهام عدالت باید زودتر انجام می‌شد، مدیری که با ناهماهنگی در جلسه تودیع خداحافظی کرد، پلاسمادرمانی چگونه باعث بهبود بیماران کرونایی می‌شود، جو پایدار، مهمان روزهای پایانی هفته استان اصفهان؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنج‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

«میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان شد

با حکم فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد.

آزادسازی سهام عدالت باید زودتر انجام می‌شد

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات مختلف اجازه آزادسازی سهام عدالت صادر شد، البته مقامات عالی کشور گلایه‌هایی داشتند که این کار باید زودتر توسط دولت انجام می‌شد ولی به هرحال آزادسازی سهام عدالت با تأخیر زیاد صورت گرفت.

نقش‌جهان برگ برنده سلطان‌حسینی/ مدیری که با ناهماهنگی در جلسه تودیع خداحافظی کرد

صبح دیروز مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان توسط معاون وزیر ورزش و جوانان در اصفهان برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

پلاسمادرمانی چگونه باعث بهبود بیماران کرونایی می‌شود

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از جزئیات اجرای پلاسمادرمانی به عنوان یکی از روش‌های درمانی برای بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان خبر داد.

جو پایدار، مهمان روزهای پایانی هفته استان اصفهان

نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان هستند؛ بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سهام عدالت نیروی انتظامی وزیر ورزش آزادسازی سهام عدالت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته و مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _چهارشنبه هشتم فروردین_ ۱۳ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه شهری و پنج خدمت حضوری با ۹۳ حادثه‌دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۳۴ نفر مصدوم این حوادث، ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی شش نفر و رهاسازی یک نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، پنج مورد اسکان اضطراری انجام شد و یک نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۴ هزار و ۷۳۲ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۳۳۲۳ نفر از خیمه‌های نماز برپا شده استفاده کرده‌اند و ۶۴ هزار و ۸۹۹ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 739997

دیگر خبرها

  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو