Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:42:37 GMT

درهای ۱۷ مرکز ورزشی روباز به سوی مردم باز است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۳۲۱۲

درهای ۱۷ مرکز ورزشی روباز به سوی مردم باز است

محسنی بندپی گفت: طی هماهنگی‌هایی که با تربیت بدنی شهر تهران انجام شد، ۱۷ مرکز ورزشی روباز درهایشان را به روی مردم باز کردند تا مردم در خیابان‌ها نباشند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه کانون زلزله مشا و روستاهای اطراف آن بوده است، گفت: هفت اکیپ هلال احمر و گروه‌های امدادی در محل حادثه حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه در کانون زلزله خسارت جانی مالی و تخریب نداشتیم، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی کامل وجود دارد و اکیپ‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند و ادوات و تجهیزات لازم هم مستقر شده است.

او با بیان اینکه روستاها تخلیه نشده اند گفت: مردم از خانه‌های خود بیرون آمدند و چند ساعتی را با حفظ آرامش بیرون از منزل سپری خواهند کرد، اگر مردم بیرون از منزل می‌آیند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

محسنی بندپی گفت: طی هماهنگی‌هایی که با تربیت بدنی شهر تهران انجام شد، ۱۷ مرکز ورزشی روباز درهایشان را به روی مردم باز کردند تا مردم در خیابان‌ها نباشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس اخبار حوادث تهران زلزله زلزله تهران انوشیروان محسنی بندپی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • محسنی اژه‌ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور