Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به تحرکات اخیر داعش در عراق گفت: داعش در عراق تودهنی و ضربه محکمی از نیروهای مقاومت خواهد خورد. تاریخ انتشار: 07:03 - 19 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۶۸

آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با میزان گفت: تحرکات جدید داعش در عراق با هدایت آمریکا به منظر تاثیرگذاری در تشکیل دولت همسو با آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر، اختلاف و دو دستگی در تشکیل دولت همسو با مقاومت در تحرکات اخیر داعش بی تاثیر نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: حملات اخیر داعش در عراق باعث شد که نیروهای مقاومت و حشدالشعبی بیشتر به خود بیایند و طی همین یکی دو روز اخیر ضربات سهمگینی را به داعش وارد کنند.

آیت الله کعبی ادامه داد: امید داعش برای بازگشت مجدد به عراق و تهدید عتبات عالیات به ویژه سامرا باعث شد که نیروهای مقاومت تحرک خود را به صورت مضاعف انجام دهند.

وی با بیان اینکه به طور قطع داعش در عراق تودهنی و ضربه محکمی از نیروهای مقاومت خواهد خورد گفت: داعش به زودی مجبور به عقب نشینی می‌شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان افزود: آمریکا نخواهد توانست کابینه مطلوب خود را در عراق بر سر کار بیاورد و مردم عراق با هوشمندی و اصرار بر مصوبه مجلس در خصوص خروج آمریکا از عراق، نقشه‌های کاخ سفید را نقش بر آب می کنند.

بیشتر بخوانید: عملیات حشدالشعبی علیه بقایای داعش؛ نفوذ تروریست‎ها به سامرا دفع شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله کعبی داعش نیروهای مقاومت داعش در عراق مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم