Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات مناسب انجام‌ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای مدیریت بیماری کرونا در شرق استان سمنان گفت: هم‌اکنون شاهرود در مرحله نزولی و ثبات ابتلا به بیماری کرونا قرار دارد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، ایرج حریرچی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان شاهرود اظهار داشت: شاهرود به‌عنوان یک شهر دانشگاهی مطرح است که اقدامات خوبی برای مدیریت بیماری کرونا در آن انجام‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند اپیدمی بیماری کرونا در استان سمنان زودتر از سایر استان‌ها آغاز شد و به اوج خود نیز رسید عنوان کرد در ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا در کشور استان سمنان از نظر تعداد افراد درگیر با این بیماری به نسبت جمعیت و همچنین تعداد افراد بستری با علائم کرونا به پیک این همه‌گیری رسید.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات مناسب انجام‌ شده در شرق استان سمنان برای مدیریت و کنترل ابتلای به بیماری کرونا عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات متعدد موفقیت‌آمیز انجام‌ شده در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مشاهده روند نزولی بسیار قابل‌توجهی در شهرستان‌های شرقی استان سمنان از نظر ابتلا به بیماری کرونا هستیم.

حریرچی با بیان اینکه در ابتدای اپیدمی بیماری کرونا عدد R (ابتلای افراد به ازای هر بیمار) در شاهرود بین 3.5 تا 4 بود؛ اما با اقدامات انجام‌ شده امروز این عدد به 0.6 رسیده است؛ بدین معنی که به ازای هر بیمار کرونا در شرق استان سمنان تنها 0.6 نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند.

مرحله دوم غربالگری در کاشان آغاز شد/کاهش بیماران بستری به منزله پایان کرونا نیستآنچه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در پلدختر گذشت؛ از نبود نقاهتگاه برای نگهداری بیماران تا ابتلای کودک 4 ساله به کروناگزارش| شلوغی بازار بیرجند در روزهای کرونایی / جولان کرونا در جاده سلامت و بی‌اعتنایی مردم به رعایت بهداشت + فیلم

 

وی با اشاره به به‌کارگیری دانش روز دنیا و روش‌های متعدد برای درمان مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: با اقدامات انجام‌ شده امروز شاهد آن هستیم که تعداد افراد بستری مبتلا به کووید 19 در شاهرود به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است و اکنون در مرحله نزولی و ثبات بیماری کرونا در شاهرود قرار داریم.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان شاهرود در حال انجام است ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در صورت اوج‌گیری دوباره این بیماری ناشناخته در کشور و استان‌های دیگر از روند افزایشی احتمالی این بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بیماری کرونا بیماری کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها