Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت یوبیسافت به طور رسمی نسخه بعدی مجموعه اساینز که Assassin's Creed Valhalla نام دارد را با پخش یک تریلر از این بازی معرفی کرد که قسمت‌هایی از داستان این بازی را نشان می‌داد که بیشتر به قسمت‌های داستانی و تاریخی این بازی مربوط می‌شد و به نوعی در این تریلر صحنه‌های اکشن زیادی از بازی مذکور دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد بسیاری از گیمرها و منتقدان از شرکت یوبیسافت در خواست انتشار تریلری از بخش اکشن و مبارزه‌ای این بازی را داشته باشند تا از این طریق گیمرها بتوانند با سبک مبارزاتی استفاده شده در این بازی آشنا شوند.

در همین راستا شرکت یوبیسافت اعلام کرد که هفته آینده یک تریلر جدید از بخش‌ مبارزاتی این بازی پخش خواهد شد که به طور کلی سبک مبارزات استفاده شده در عنوان Assassin's Creed Valhalla را مشخص خواهد کرد؛ لازم به ذکر است که این تریلر در مراسم شرکت مایکروسافت نمابش داده خواهد شد و اجرای بازی روی کنسول ایکس باکس را نمایش خواهد داد.

مراسم شرکت مایکروسافت قرار است در 7 می برگزار شود و شرکت‌های مایکروسافت و یوبیسافت نیز پخش تریلر جدیدی از این بازی را تایید کرده‌اند. گیمر در این عنوان توانایی انتخاب شخصیت اصلی داستان بازی در بین دو جنسیت زن و مرد را خواهد داشت که هر کدام از این شخصیت‌ها از رفتار و صدایی خاص و متفاوت بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: فیسبوک، پیش از گوگل قصد خرید فیت‌بیت را داشت

علاوه بر این تصویر جدیدی از شخصیت اصلی داستان بازی نیز از عنوان مذکور در فضای مجازی منتشر شده است که این شخصیت را به طور کامل به گیمرها نمایش می‌دهد. این بازی قرار است برای نسل فعلی و نسل بعدی کنسول‌های بازی در تاریخی که هنوز از سوی شرکت یوبیسافت اعلام نشده، وارد بازار عناوین رایانه‌ای شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای شرکت یوبیسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

در حالی که قرار بود دیدار دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل هماهنگ نشدن انجام این بازی در ورزشگاه خانگی اش یعنی غدیر، به دو تیم ملاثانی و فجر اجازه ورود به ورزشگاه را نداد و در نهایت پس از چند ساعت معطلی، دو تیم پشت در‌های ورزشگاه این دیدار لغو شد تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم‌گیری کند.

علی حمودی پیرامون اتفاقات بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی که با لغو این بازی همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من دعوای شخصی آقایان باعث شد شان و شخصیت فوتبال خوزستان ضربه ببیند. البته وقتی اشخاصی در فوتبال خوزستان با هم هماهنگ نباشند و به دنبال منافع شخصی خود باشند باید انتظار همچنین مشکلات و بی‌برنامگی را داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام در هیچ جایی چنین چیزی را ندیده‌ام. استقلال خوزستان نباید بهانه بیاورد که ما زمین تمرین نداریم و تمام تمریناتمان هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، زیرا یک روز قبل از بازی ما و فجر، ورزشگاه غدیر را به یک تیم جوانان داده بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان از نظر مالی هوای تیم ضعیف ملاثانی را داشت. اما اکنون شخصی در این باشگاه هست که می‌گوید به ملاثانی زمین نمی‌دهم و مگر ملک شخصی خودتان هست؟ استادیوم متعلق به اداره کل ورزش است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: نمی‌دانم چرا دقیقه ۹۰ لجبازی کردند که زمین به ملاثانی ندهند. با این کار حق تیم‌های چادرملو و نفت مسجدسلیمان هم ضایع شد. روز یکشنبه، تنها روزی بود که تمام بازیکنان‌مان را داشتیم و می‌خواستیم مانند همیشه با قدرت مقابل فجر بازی کنیم. فراموش نکنید که در زمین خودمان باخت نداشته ایم و نمی‌خواستیم حق کسی ضایع شود و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد