Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@15:13:55 GMT

کشف ۱۵۰۰ کیسه آرد احتکاری در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۳۹۰

کشف ۱۵۰۰ کیسه آرد احتکاری در شهرستان ری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی، جمعه ۱۹ اردیبهشت در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد : بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت پس از بازرسی از انبارهای کالاهای احتکار شده غیر مجاز در شهرستان ری در استان تهران، انبار احتکار آرد دولتی کشف و پلمب کردند.  

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و۵۰۰ کیسه آرد دولتی احتکار شده غیر مجاز در یکی از انبارهای شهرستان ری که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر اینکه برخی از افراد سودجو آرد یارانه‌ای را از چرخه توزیع خارج می‌کنند و آن را در بازار با قیمت آزاد می‌فروشند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده در این انبارها برای تعیین ارزش ریالی ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی و بالاتر برای تعیین ارزش ارجاع شد.  

احمدی تاکید کرد: کالاهای موجود در انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد به‌عنوان قاچاق و احتکار ضبط می‌شود و ثبت نشدن انبار بخش خصوصی و دولتی در سامانه جامع انبارها مصداق احتکار است و با آن برخورد قانونی می‌شود.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری عنوان کرد: عزم اداره صمت در مبارزه با کالای قاچاق و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.  

احمدی تاکید کرد: بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌شود.  

این مسئول افزود: اداره صمت شهرستان ری در برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.  

کد خبر 509279 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی احتکار تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی احتکار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محورهای مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محورها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور ها نیز انجام شده است.

ابراهیم رستمی، افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محورها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به سایر فعالیت ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محورهای روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می شود.

رستمی اظهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری