Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر آگیره، سرمربی لگانس ادعای قابل توجهی را در خصوص زمان شروع دوباره لالیگا مطرح کرده است. 

طرفداری- پس از تعیین تاریخ شروع بوندس‌لیگا، انتظار می‌رود سایر لیگ‌های اروپایی مسابقات خود را دوباره از سرگیرند.

به گزارش بن هایوارد، خبرنگار بخش اسپانیای ایونینگ استاندارد، خاویر آگیره سرمربی لگانس مدعی شده تاریخ شروع مجدد مسابقات لالیگا 20 ژوئن (31 خرداد) خواهد بود و بازی‌ها در تاریخ 26 جولای (5 مرداد) به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته آگیره همچنین قرار است مسابقات لالیگا در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار شوند. این ادعا هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، پپ گواردیولا بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ راهی منچسترسیتی شد. این سرمربی بزرگ اسپانیایی از سال ۲۰۱۶ با سیتیزن‌ها کار می‌کند و توانسته است با این تیم نتایج درخشانی را کسب کند.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت پپ گواردیولا دست به تاریخ‌سازی زد و با هدایت پپ توانست سه‌گانه را برای نخستین بار به دست آورد.

سیتی در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این تیم در دیدار برابر رئال مادرید شکست خورد.

روزنامه Relevo اسپانیا اعلام کرد که گواردیولا به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: این باور در بین سران باشگاه منچسترسیتی وجود دارد که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود.

خبر جدایی گواردیولا از منچسترسیتی در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته است. روزنامه سعودی اسپورت نوشت که دو باشگاه النصر و الهلال به‌شدت به جذب گواردیولا علاقه دارند و رویای جدب این سرمربی بزرگ را دارند. البته بسیار بعید است که گواردیولا حتی در صورت جدایی از منچسترسیتی راهی لیگ عربستان شود.

کد خبر 845888 برچسب‌ها ویژه ورزشی جوزپ گواردیولا عربستان

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال