Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به وقوع زمین‌لرزه در شهرستان دماوند گفت: تاکنون گزارشی از وقوع خسارت در پردیس دریافت نشده اما همچنان پایش وضعیت و ایمن‌سازی ادامه دارد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، عبدالعظیم رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره وقوع زمین لرزه بامداد روز جمعه در شهرستان دماوند اظهار داشت: با وقوع زمین‌لرزه 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 ریشتری در شهرستان دماوند که در استان‌های همجوار نیز احساس شد، تمام نیروهای امدادی شهرستان پردیس را به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی تصریح کرد: مردم با تجمع در اطراف پارک‌ها، میادین و‌ خیابان‌های اصلی خود را از خطر پس‌لرزه‌ها مصون کردند و تاکنون گزارشی از وقوع خسارت دریافت نشده است.

2 فوتی و 23 مصدوم بر اثر زلزله تهرانثبت 15 پس لرزه بعد از زلزله 5.1 ریشتری تهران‌تشکیل ‌ستاد بحران در استان البرز پس از زلزله 5.1 ریشتری دماوند / آماده‌باش‌ به تمام‌ دستگاه‌های امداد‌رسان

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: به دلیل احتمال ریزش دیوارهای قدیمی یا سُست، پایش وضعیت و ایمن‌سازی همچنان ادامه دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: کماکان مردم هوشیار باشند و هیچ نگرانی به دل راه ندهند و تمام عوامل امدادی و خدماتی شهرستان پردیس در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/220/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۲۵ کیلومتری زمین حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۱:۵۵ دوشنبه ۲۷ ماه در حوالی سرپل ذهاب گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۸۳ و عرض جغرافیایی ۳۴.۳۶ در ۱۱ کیلومتری سرپل ذهاب و ۲۸ کیلومتری قصرشیرین و ۲۵ کیلومتری گیلانغرب رخ داده است.

کد خبر 6078787

دیگر خبرها

  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب