Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران؛ مدیرعامل آبفای شرق استان تهران در این باره اظهار داشت: نیروهای عملیاتی و تیم‌های تخصصی آبفای شرق نیز در شب گذشته بلافاصله با حضور در منطقه کانون زمین‌لرزه، ضمن بررسی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب از سالم‌بودن آن‌ها اطمینان یافتند.

 به گفته رحمت‌الله محمدی وضعیت تامین آب در شرایط پایدار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برای رخدادهای احتمالی، تانکرهای آب‌رسانی و نیروهای امدادی در منطقه دماوند و نواحی اطراف آن از دیشب مستقر شده‌اند.

زلزله ای بامداد امروز با قدرت ۵.۱ ریشتری در ۷ کیلومتری گسل مشا و ۶ کیلومتری شهر دماوند رخ داد.

برچسب‌ها شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران زلزله شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران زلزله استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران گفت: سودجویان در ۸۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند که پس از شناسایی نسبت به رفع تصرف فوری آن اقدام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سرهنگ علیرضا مزرعی با اشاره به رفع تصرف فوری اراضی ملی، اظهار داشت: در دو روز متوالی به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، عوامل شهرداری، گشت امور اراضی و انتظامی، 76 مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود 872 میلیارد و 500 میلیون تومان تومان بوده است.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد: این میزان رفع تصرف در پلاک‌های گندک دماوند، خورین رودهن و شهرک طلاییه بومهن به مساحت 87 هزار و 250 مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی 300041735 و یا تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم
  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز