Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی طی هفته‌ای که گذشت؛ در دیدار حضوری با مردم ۶۱ پرونده قضایی از سراسر استان را بررسی کردند. تاریخ انتشار: 14:00 - 19 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۸۱۹

خبرگزاری میزان- مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی طی هفته گذشته در دیدار حضوری با مردم ۶۱ پرونده قضایی از سراسر استان را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی در دیدار مردمی در دفاتر کاری خود در راستای تکریم ارباب رجوع با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، ۶۱ پرونده قضایی از سراسر استان را بررسی و دستورات لازم را با رعایت استقلال قضات صادر کردند.

بیشتر بخوانید: بررسی ۷۵ درخواست قضایی در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی دادگستری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی