Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:49:21 GMT

رایزنی با ایرلاین‌های اروپایی برای ازسرگیری پروازهای عبوری

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۶۸۵۰

رایزنی با ایرلاین‌های اروپایی برای ازسرگیری پروازهای عبوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد سعید شرفی اظهارداشت: در راستای از سرگیری پروازهای اروپایی به فرودگاه‌های کشور و بهره برداری از فضای جمهوری اسلامی ایران جهت پروازهای عبوری خود به مقاصد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، شبه قاره هند و جنوب شرق آسیا جلسات متعددی بین مقامات هوانوردی ایران و تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی به نمایندگی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا بر گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسات که از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با حضور نمایندگان سیاسی و سفرای آلمان و اتریش در تهران انجام و با حضور مدیران ارشد هواپیمایی اروپایی استمرار یافت، به سوالات شرکت‌های مذکور پاسخ داده شد.

شرفی تصریح کرد: برنامه ریزی لازم جهت برقراری پرواز شرکت‌های اروپایی پس از توقف آنها متعاقب سانحه هواپیمایی اوکراینی صورت گرفته بود اما با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان برگزاری جلسات حضوری در تهران و امکان از سرگیری پروازها به حالت تعلیق درآمد.

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در جلسه‌ای که روز ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، نماینده شرکت لوفت هانزا در ایران و مدیران ایمنی و امنیتی شرکت‌های هواپیمایی اروپایی برگزار شد، اقدامات انجام شده در چارچوب کمیسیون بررسی سانحه شرح و ضرورت تبادل داده‌های فنی و ایمنی و همچنین اقدامات اصلاحی و اطمینان ساز در راستای از سرگیری پروازها پس از رفع شرایط متأثر از ویروس کرونا مورد تاکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آژانس ایمنی اتحادیه اروپا پس از سانحه اوکراینی با انتشار اطلاعیه هوانوردی درخصوص پرواز بر فراز کشورمان ملاحظاتی داشته که درصورت حصول اطمینان از جانب شرکت‌های هواپیمایی می‌توان شاهد افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور بود.‌

کد خبر 4920074

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران شرکت هواپیمایی لوفت هانزا سازمان هواپیمایی کشوری ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی سهام عدالت قیمت دلار تولید نفت آزادسازی سهام عدالت بورس بازار سرمایه قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا بازار سهام قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات درس اخلاق با حضور آیت الله هاشمی علیا در محل حوزه علمیه حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود.

این جلسه درس اخلاق سه شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری تهران، چیذر، حوزه علمیه حضرت قائم (عج)، درب واحد برادران است.

یادآور می‌شود شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و خواهران و برادران می‌توانند حضور داشته باشند.

کد خبر 6086114 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج