Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی اظهار داشت: در کمیته اجتماعی و امنیتی و در نشست روسای کمیته‌های مقابله با کرونا در حضور رییس جمهوری تصمیمات اولیه برای آیین شب‌های احیا اندیشیده شده و پس از نهایی شدن روز یکشنبه هفته آینده اعلام می شود.

او  با بیان اینکه در مورد بسیاری از آیین‌ها هنوز زود است که به شکل سال‌های گذشته بتوان برگشت، بیان کرد: نباید انتظار داشت بازگشت به روند عادی در کشور، برگزاری مراسم‌ها، اجتماعات و دید و بازدید های خانوادگی به زودی میسر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حریرچی با اشاره به اشتیاق ملت ایران برای برگزاری مراسم شب های قدر تصریح کرد: تمهیداتی برای برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر اندیشیده شده تا  حداقلِ آسیب رسانی به مردم رخ دهد. 

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری و آزمون‌هایی که در آینده افراد موثر است با حفظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

او یادآور شد: ورود و خروج و سفر برای حضور در مراکز امتحانی نکته قابل تامل در برگزاری آزمون‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا است که در این زمینه نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها در مناطق غیرسفید و غیرکم‌خطر در شرایط بحرانی مانند شیوع کرونا، اولین مراکزی هستند که تعطیل می‌شوند و جزو آخرین مناطقی هستند که بازگشایی می‌شوند.

طبق گفته ظهر امروز مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۰۴۶۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۵۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶۵۴۱ نفر رسید.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور  شرکت در نشست ستاد مشترک استانی و دانشگاهی مبارزه با کرونا سمنان و همچنین نشستی در شاهرود ٢ روزه به استان سمنان سفر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری کرونا ویروس ویروس کرونا آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌بر اساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور؛ ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳)  آغاز شد.

سازمان سنجش با اعلام اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند، مهلت نامنویسی متقاضیان را  یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) اعلام کرد.

آزمون نوبت دوم نیز برای داوطلبان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر  ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

همچنین داوطلبان متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی نیز می‌توانند به نامنویسی در تاریخ اعلام شده  اقدام کنند ولی لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

یادآور می شود؛ نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳  هم  روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شده بود که  با تمدید مهلت چهار روزه ، ۱۵ آذر پایان یافت.

با اعلام مهلت دوروزه سازمان سنجش آموزش کشور  برای نام‌نویسی جاماندگان در  روزهای  ۲۷ و ۲۸ آذر ، در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در  نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نام‌نویسی کردند.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳