Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@02:02:25 GMT

بخشنامه رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۴۷۰

بخشنامه رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده است

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بخشنامه رتبه‌بندی معلمان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد، امیدواریم مسوولان در اجرا و صدور احکام جدید معلمان تسریع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد باقر نوبخت» امروز (جمعه ۱۹ اردیبهشت) در پاسخ به کامنت یکی از معلمان درباره ترمیم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در هفته‌ معلم در حساب توییتری خود، نوشت: «به قولی که داده بودم عمل کرده و حدود ۱۰ روز پیش در بخشنامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش رسما لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از اول فروردین امسال و منابع مالی لازم را  ابلاغ کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: «امیدوارم مسوولان مربوطه هم در اجرا و صدور احکام جدید معلمان تسریع کنند.»

 

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نهم اردیبهشت‌ماه گفته بود: دیروز موافقت سازمان برنامه روز گذشته به ما ابلاغ شده و در حال نهایی کردن بارمالی آن هستیم و صدور احکام جدید فرهنگیان در راه است. به این ترتیب حقوق کارکنان آموزشی و غیرآموزشی یکسان خواهد شد و تفاوت معناداری نخواهد داشت و تفاوتی هم در نحوه برخورداری از فوق العاده ویژه بین فرهنگیان و سایر کارمندان دولت وجود نخواهد داشت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان محمدباقر نوبخت نوبخت رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی