Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جلسه ای که  در روزهای پایانی هفته گذشته در خصوص چگونگی پیشبرد اهداف اصولگرایان در مجلس یازدهم بین 9 نفر از چهره های این جریان برگزار شد و با هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و به دلیل محدودیت های وضع شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد منتخبان چهره های اصولگرای راه یافته به مجلس به عنوان هسته اولیه فراکسیون اکثریت کار خود را آغاز کنند، این جلسه با حضور چهره های منتخب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، به دنبال تصمیم گیری استانی نمایندگان منتخب مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و معرفی نمایندگان هر استان به اضافه 7 نفر از منتخبان تهران در مجلس یازدهم، روز گذشته هسته اولیه فراکسیون اکثریت مجلس پیش رو با حضور 59 نفر از نمایندگانی که جهت حضور در جلسه از سوی سایر منتخبین مأموریت یافته بودند، نشستی تشکیل شد تا نسبت به تصمیم گیری های ابتدایی برای چگونگی پیشبرد اهداف اصولگرایان در مجلس اقدامات لازم صورت بگیرد.

بنا بر اخبار رسیده، 59 نماینده منتخب نیروهای راه یافته از سوی شورای ائتلاف به مجلس یازدهم با تعیین هیأت رئیسه سِنی، مباحث مرتبط با فراکسیون اکثریت مجلس را مطرح کرده اند و پس از تبادل نظر مقرر شده است که سه کارگروه محتوایی نسبت به تمشیت امور مقدماتی مربوط به این فراکسیون اقدام کنند و هم چنین با رأی‌گیری کتبی منتخبان حاضر در جلسه، اعضای کارگروه اجرایی انتخاب شدند و بر همین اساس مراحل تشکیل فراکسیون اکثریت دنبال خواهد شد.

در نشست منتخبان نمایندگان اصولگرای راه یافته به مجلس «غلامعلی حداد عادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از چگونگی اقدامات و فعالیت های این ساز و کار انتخاباتی، پایان کار شورای ائتلاف در خصوص انتخابات مجلس یازدهم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرد و تداوم فعالیت های این جریان سیاسی را در ادامه کار بر عهده نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم گذاشت.

منتخبان مردم در مجلس یازدهم هم ضمن قدردانی از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بر عهد خویش برای پایبندی و رهگیری آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خدمت به ملت رشید ایران پافشاری کردند. بر همین اساس شورای موقت مرکزی فراکسیون اصولگرایان راه یافته به مجلس یازدهم تحت عنوان فراکسیون «انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد.

شورای موقت مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اینک که مردم قهرمان در اقدامی آگاهانه مقدمه حضور نیروهای انقلابی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان کشور با فراهم کردن فرصت خدمتگزاری در مجلس یازدهم رقم زدند، ضرورت وحدت و همدلی حداکثری اقتضاء می‌کند که زمینه‌های حداکثری تعامل نمایندگان منتخب مردم فراهم آید.

تصمیم گیری در خصوص چگونگی انتخاب رئیس، اعضای هیات رئیسه، ریاست کمیسیون های تخصصی مجلس و همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم آنهم در حالی که تعداد زیادی از چهره های اصولگرای حاضر در این مجلس خود را به عنوان کاندیدا مطرح کرده اند و قصد دارند برای ریاست پارلمان در معرض رأی بهارستان نشینان قرار بگیرند، مهم ترین کارویژه های این فراکسیون خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا زلزله دعای روز چهاردهم رمضان زلزله تهران نماز آیات آخرین تصمیمات اصولگرایان مجلس یازدهم کار شورای ائتلاف پایان 59 نماینده منتخب تصمیمات اولیه مجلس یازدهم نام فراکسیون اصولگرایان مجلس یازدهم انقلاب اسلامی رئیس مجلس هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس ویروس کرونا زلزله دعای روز چهاردهم رمضان زلزله تهران نماز آیات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم انقلاب اسلامی تصمیم گیری راه یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کد خبر 6080274 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲