Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طرح «سینما ماشین» با اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از روز جمعه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برای اولین بار پس از انقلاب در پارکینگ شماره سه برج میلاد آغاز شد.

در این طرح در هر سانس ۱۶۰ ماشین با بلیت ۴۰ هزار تومانی به ازای ۲ سرنشین به تماشای «خروج» نشستند.

ابتدا قرار بود این طرح در یک هفته اجرایی شود اما بعد از گذشت چند روز و به‌دلیل استقبال مخاطبان سازمان اوج متولی برگزاری «سینما ماشین» اعلام کرد این طرح تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه و شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد آمار ثبت‌شده در سامانه رسمی سازمان سینمایی، آمار مخاطبان طرح «سینماماشین» طی هفته گذشته و میزان فروش این طرح تا شب گذشته پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، فیلم سینمایی «خروج» در این طرح فروشی معادل هفتاد میلیون و ۸۴۰ هزار تومان داشته و تعداد بلیت فروخته شده برای آن هم هزار و ۷۷۱ قطعه ثبت شده است.

نکته مورد توجه این است که در این سامانه تعداد مخاطبان بر اساس هر قطعه بلیت محاسبه می‌شود و با توجه به اینکه در طرح «سینماماشین» برخلاف اکران معمول هر قطعه بلیت صرفاً یک مخاطب را نمایندگی نمی‌کند،‌ با درنظر گرفتن قانون پذیرش ۲ نفر به ازای هر خودرو در این طرخ می‌توان تعداد مخاطبان واقعی را که در قالب این طرح به تماشای فیلم «خروج» نشسته‌اند، حداقل دو برابر این آمار ثبت شده و بالغ بر ۳ هزار و پانصد نفر دانست.

استقبال از «سینماماشین» تا به امروز به گونه‌ای بوده است که پخش‌کننده فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی که این روزها اکران اینترنتی را تجربه می‌کند، برای نمایش این فیلم در قالب «سینماماشین» ابراز تمایل کرده است.

فیلم سینمایی «خروج» قصه زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آنها داده شده، پوچ درآمده است. این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی‌ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی نیا، گیتی قاسمی، جهانگیر الماسی به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

باید دید به استناد استقبالی که تا به امروز از اکران «خروج» در طرح سینماماشین شده است، با اتمام شب‌های قدر، نمایش فیلم در این قالب ادامه پیدا خواهد کرد و آیا ظرفیت‌های دیگری غیر از پارکینگ برج میلاد نیز به اجرای این طرح اختصاص خواهد یافت؟

کد خبر 4920117 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا فرامرز قریبیان سام قریبیان فیلم خروج ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه دو سیما تئاتر ایران تک آهنگ شیوع کرونا رادیو نمایش فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه رادیویی موسیقی پاپ فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر با تعیین رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال روی پرده سینما‌ها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک) آغاز شده است.

در «مست عشق» که فیلمی مشترک از ایران و ترکیه است، به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده ساخته شده و شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در آن بازی کرده‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور داشته‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب