Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالروز میلاد امام حسن(ع) کاروان نسیم کرامت در ۶ شهرستان استان راه‌اندازی می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم نمادین تعویض پرچم بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و متبرک شدن این حرم شریف  به پرچم کریم اهل‌بیت(ع) عصر امروز با حضور هیات امنای این امامزاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاونین اوقاف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در این مراسم به خبرنگار فارس گفت:  حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع)  به پرچم متبرک امام حسن(ع) متبرک شد و در سایر امامزادگان و حرم مطهر رضوی، حضرت معصومه و حرم‌های مقدس کشور عراق نصب شد.

 

وی تصریح کرد: امشب قبل از ساعت ۲۱  از حرم مطهر رضوی و حرم حضرت معصومه دعای توسل برگزار شد و فردا ساعت ۱۲ رادیو معارف برنامه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) برگزار می‌شود که این برنامه از طریق بلندگوهای امامزادگان و سیستم صوت شورای هماهنگی پخش می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت اوقاف و شورای هماهنگی برگزار می‌شود، گفت: به دلیل بیماری کرونا از برگزاری هرگونه برنامه تجمعی خودداری می‌شود اما با برگزاری این قبیل برنامه‌ها ارادات خود به ساحت مقدس امام حسن(ع)  را اعلام کنیم.

 حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت:  نصب پرچم امام حسن در ۱۲ بقعه متبرکه انجام می‌پذیرد  که به صورت نمادین با حضور هیات امناء،  امامزاده عبدالله و مسوول شورای هماهنگی برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین فردا ۶ کاروان شادی نسیم کرامت در ۶ شهرستان حرکت خود را آغاز می‌کنند که در شهرستان بویراحمد خودروها از امامزاده مختار به سمت مجتمع مسکونی حرکت و مراسم شادی را با حضور کارگران ساختمانی برگزار و بسته‌های معیشتی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: فردا ساعت ۱۲ برنامه رادیو معارف از بقاع متبرکه شاخص پخش می شود تا مردم و مجاوران حرم به فیض برسند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بقاع متبرکه میلاد امام حسن شورای هماهنگی امام حسن ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در ۱۴ بقعه نیز در استان خیمه معرفت برا شده بود که در آنها برنامه‌ها و غرفه‌هایی در رده‌های سنی مختلف و تولید محتواهای فرهنگی و مذهبی انجام شد.

وی بیان داشت: ۱۴ بقعه مراسم تحویل سال نو را با حضور سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و زائران اجرا کردند.

نصیر الاسلامی افزود: ۱۳ مبلغ از قم و ۹ مبلغ بومی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای میزبانی از مسافران و زائران نوروزی به این اماکن اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در ۱۰ بقعه نماز جماعت در هر سه وعده برگزار شد، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۲ بقعه متبرکه در استان میزبان برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزخوانی روزانه بود.

کد خبر 6080931

دیگر خبرها

  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد