Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:46:14 GMT

برای آزادسازی سهام عدالت چه کار کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۰۵۲

برای آزادسازی سهام عدالت چه کار کنیم؟

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: برای آزادسازی سهام عدالت نیازی به مراجعه به هیچ سازمان یا ارگانی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛داود طبرسا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از مردم استان خواست برای فروش اوراق خود عجله نکنند و تا مشخص شدن سبد هر نفر در بورس و شرکت‌های سبد سهام عدالت صبر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داود طبرسا با بیان این که برای آزادسازی سهام عدالت نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمان و یا ارگانی نیست، افزود: مشمولان با وارد کردن کد ملی و درج و تایید اطلاعات فردی، نحوه آزادسازی سهام خود را به ۲ روش مستقیم یا غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

او افزود: در روش مستقیم، سهامدار مالکیت و مدیریت سهام عدالت خود را بدون واسطه در دست می‌گیرد و خود مسوول حفظ، نگهداری و مدیریت آن است و قابلیت نقل و انتقال به غیر و فروش آن بر اساس محدودیت‌های زمانی و مقداری تعیین‌شده توسط شورای عالی بورس به عهده سهامدار است.

طبرسا گفت: در روش دوم سهامدار مالکیت و مدیریت سهام را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی می‌سپارد و حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را ندارد.

او افزود: مشمولان سهام عدالت یک ماه فرصت دارند برای مدیریت و انتخاب هر یک از این دو گزینه اقدام کنند و به مشمولان توصیه می‌شود با بررسی و مشورت این کار را انجام دهند.

دبیر ستاد سهام عدالت استان گلستان گفت: اگر سهامداری در این مدت وضعیت سهام خود را مشخص نکرد، خودکار گزینه دوم که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی است، برایش لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ا
 

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران از ۳۰ هکتار رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان تهران در فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین جنتی اظهار کرد: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکاران در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلامشهر بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 747008

دیگر خبرها

  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین