Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام راحل استان زنجان از آغاز توزیع ۲۴ هزار بسته غذ ایی در رزمایش همدلی خبر داد و گفت: در این طرح هر خانواده مهمان یک شهید است.

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در ایام مبارزه با کرونا اقدامات متعددی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و با کمک گروه‎های جهادی استان، خیریه‌ها، هیئات مذهبی، موسسات فرهنگی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی با هدف دستگیری از نیازمندان کرده است، گفت: در همین راستا با گردآوری اسامی نیازمندان بسته‌های غذایی بین آنها توزیع می‌شود.

هادی‌نژاد با اشاره به اینکه در این طرح هریک از خانواده‌های نیازمند مهمان یک شهید هستند، اضافه کرد: این بسته‌ها به صورت مشارکتی تهیه شده و در بین گروه هدف توزیع می‌شود.

دبیر قرارگاه اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام راحل استان زنجان با اشاره به اینکه بسته‌های تهیه شده که شامل ۱۰ کیلو برنج، چهار بسته ماکارونی، رب، نخود، لوبیا و دو عدد مرغ در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفته و بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: در این طرح 24 هزار بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید زنجان خانواده رزمایش دبیر قرارگاه جهادی کمک توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)  و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نیمه اول ماه مبارک در جغتای
  • توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد