Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری برنامه های قدیمی تلویزیون گفت: در ایران به راحتی تصویر کودک به همراه نام مدرسه منتشر می شود حتی در مجلات هم نام مدرسه و اسم بچه ها را منتشر می کنیم و با انتشار عکس ها امنیت بچه ها در خطر است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، شب گذشته برنامه باغ رمضان با اجرای حجت السلام زائری میزبان مجریان دهه ۶۰ و۷۰ رسانه ملی بود و درباره موضوعات مختلف با آنها گفتگو داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنایه مسعود روشن پژوه به سامانه شاد

در بخشی از برنامه مسعود روشن پژوه مجری تلویزیون درباره توصیه های گیتی خامنه گفت:زمانی که شما اجرا می کردید من نوجوان بودم و بیشتر توصیه های شما را گوش می کردم،اما امروزه ما هرچی می گوییم به کار بچه ها نمی آید.

وی ادامه داد: شما به ما گفتیم پس انداز کنید ما انجام دادیم و نتیجه گرفتیم ،اما امروزه بچه هاپس انداز کردند وقتی قلک را شکستن پول قلک آنها هم در نیامد. همچنین به بچه‌ها می‌گوییم موبایل و تبلت دست نگیرید، ولی الان موبایل نداشته باشند بی‌سواد می‌ماند!

 

آیا کودکان کار فضای مجازی به انجام این اقدامات راضی هستند!؟

در بخش دیگر دیگر برنامه درباره موضوع کودکان کار فضای مجازی صحبت کردند، اینکه  قوانین سخت‌گیرانه در انگلیس مطرح می شود، اگر از بچه های زیر ۱۸ سال خود در فضای مجازی سوءاستفاده کنند صلاحیت نگهداری بچه ها از آنها سلب می شود، اما در ایران هنوز این قوانین مطرح نشده است و خانواده ها از زیبایی،کارهای ورزشی،گویش فرزند خود کسب درآمد می کنند.

مینا هاشمی مجری برنامه‌های کودک درباره این موضوع گفت: حتی در کانادا برای انتشار تصویر کودکان در سایت مدرسه، از اولیا اجازه می‌گیرند اما در ایران به راحتی تصویر کودک به همراه نام مدرسه منتشر می شود حتی در مجلات هم نام مدرسه و اسم بچه ها را منتشر  می کنیم و با انتشار عکس ها امنیت بچه ها در خطر است.

وی ادامه داد: شعری از نادر ابراهیمی روی ستون یک کتابخانه نوشته بودند که (انسان ها از کتاب ها مهم تر هستند، ما انسان بودن را از کوچه ها یاد می گیریم نه در لابه لای کتاب ها) چقدر نگاه ظریف و قشنگی دارند.

در ادامه برنامه مسعود روشن پژوه و محمدرضا حسینیان بازی انجام دادند که کنایه جالبی نسبت به تصمیم تغییر واحد پول کشور از ریال به تومان داشت و گفت: تا فرصت هست از ریال استفاده کنیم.

در بخش دیگر گیتی خامنه مجری با اشاره به خاطره ای از عباس کیارستمی گفت:برای فیلم درختان زیتون دستیار مرحوم عباس کیارستمی بودم،به لوکیشن های مختلف برای دیدن بچه ها می رفتیم آنجا آقای کیارستمی گفت:بچه هایی را برای فیلم خانه دوست کجاست انتخاب کردیم و آنها مطرح شدند و شروع فصل جدیدی را در زندگی خود تجربه کردند اما بعد از پایان فیلم مجبور شدند به زندگی عادی برگردند و این بازگشت بسیار دردناک است.

خامنه عنوان کرد: حتی به تازگی مستندی درباره کاراکتر اصلی خانه دوست کجاست بهنام احمدپور ساخته شده که درباره چالش های فراوان زندگی قبل و بعد از فیلم صحبت کرده است.

 

در بخشی دیگر برنامه مینا هاشمی گفت: سال هاست رابطه خودم را خدا ترمیم کردیم و حس می کنم آن رابطه دوستانه با خدا برقرار کردم اما جوانانی که ما را می بینند از ما سوال می کنند که اگر خدا مهربان است، چرا در قرآن تعداد زیادی آیه عذاب داریم!؟

حجت‌الاسلام زائری تشریح کرد:در یک جمله می توانم جواب بدهم که از خدا نترسید،مثلا وقتی سرما خوردید مادر برای شما دارو می آورد که اگر نخوری گلو درد می گیری آیا بچه باید از مادر بترسد یا  از ویروس میکروب ترس داشته باشد.

وی عنوان کرد: ما این موضوع را نتوانستیم به خوبی مطرح کنیم و بگوییم که ما همیشه از کارهای خودمان می ترسیم نه خداوند چراکه زمانی که درس نمی خوانید از درس نخواندن می ترسیم نه از معلم مدرسه!

«باغ رمضان» با اجرای حجت الاسلام زائری، محمدرضا حسینیان و مبینا نصیری هر شب ساعت 24 تا 1:30 پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی کودک تلویزیون کودکان کار فضای مجازی نام مدرسه بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.

وی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.

محمدی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

بیشتر بخوانید

۲۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند میانکوه توزیع شد

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • شوخی گلزار با مردم
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی