Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@17:06:21 GMT

سعادتمند در راه انصاری فرد، عرب و امیرحسین فتحی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۰۳۶

سعادتمند در راه انصاری فرد، عرب و امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تقاضای حقوقی ۱۵ میلیونی نکرده است و قصد دارد دست حامیان پوشالی استقلال را رو کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت:

در جلسه هیئت مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند، فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی ۲۵ میلیون تومان هست و شما هم طبق قانون و عرف باید ۲۵ میلیون تومان دریافت کنید، اما بنده عرض کردم طبق قانون تجارت، حقوق پایه مدیر عامل از ۱۵ میلیون شروع می‌شود و با کسر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تومان مالیات و بیمه جمعا می‌شود ۱۳.۵ تومان که من هم کمترین مبلغ را یعنی همان ۱۳.۵ میلیون تومان را نوشتم.

وی افزود:

بنده در مورد اظهارات جناب خلیل‌زاده باید عرض کنم من خدا را در همین ایام عزیز شاهد می‌گیرم نه تقاضایی دادم نه به دنبال حقوق حتی ۱۳.۵ میلیونی هستم و خدا را شکر آن قدری دارم که نیازی به این حقوق نباشد و در واقع بنده دقیقا ۱۱.۵ میلیون تومان کمتر از مدیر محترم قبلی قرارداد بستم، چرا که ایشان از شهرداری و باشگاه حقوق می‌گرفتند که حق ایشان خیلی هم بیشتر بود، ولی بنده دیگر حقوقی از وزارت ورزش دریافت نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت:

به تمامی هواداران این نوید را می‌دهم که برای شادی شما به استقلال آمدم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم. من آمده‌ام تا در کنار شما هواداران میلیونی، استقلال را به آرامش برسانیم و دست تک‌تک شما را به گرمی می‌فشارم و به شما می‌گویم تاکنون در مقابل بدخواهان استقلال سکوت کردم، همان کسانی که خود را حامی استقلال می‌دانند، ولی ضربات جبران ناپذیری که مردم از آنها آگاه هستند به استقلال وارد کردند، اما از این پس مجبورم به خاطر شما اسنادی را افشا کنم تا دست حامیان پوشالی استقلال رو شود.

سعادتمند در ادامه تأکید کرد:

استقلال با شما هواداران زنده است و برای شما قلب این تیم میلیونی می‌تپد، من برای اعتلای نام استقلال می‌جنگم و خدا را شکر در این مدت خیلی کوتاه کارنامه ما مشخص است که چه اتفاقات مثبتی در استقلال روی داده است. من در کنار شما و بازیکنان جنگجو و متعصب استقلال این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال ۵ میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد را تشریح کرد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات در خیابان شهیدانصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه علت‌یابی تمام جوانب آتش سوزی و انفجار انبار مواد دخانی در خیابان شهید انصاری قزوین شامل (بازدید میدانی محل، بررسی اظهارات مالک، مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی رفتار آتش‌سوزی و تطبیق موارد فوق با یکدیگر) به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مرکز پیام سازمان آتش نشانی قزوین زمان اعلام آتش‌سوزی را در ساعت ۱۵:۳۰ ثبت کرده است که بلافاصله و در ابتدا نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۳ مولوی و ۱ باغ دبیر در فاصله زمانی ۴ دقیقه در محل حاضر می‌شوند و با توجه به وسعت حریق و موقعیت ساختمان، تعداد هفت اکیپ دیگر (شامل ۲۰ دستگاه خودروی ویژه اطفای حریق و ۴۰ نفر آتش‌نشان) به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ساختمان محل حادثه سه طبقه کامل و یک و نیم طبقه در قسمت پشت بام بوده است که به عنوان انبار و فروش محصولات دخانی از جمله انواع سیگار، تنباکو، گاز اسپری فندک، فندک، سیگار و ذغال مورد استفاده قرار می‌گرفته و بنا بر اظهارات مالک حوالی ظهر مورخه چهارشنبه ۲۲ فروردین، پیام کوتاهی از سیستم دزدگیر مغازه، مبنی بر به صدا درآمدن آژیر در طبقه زیرزمین برای ایشان ارسال شده است.

ململی با تاکید بر اینکه پروانه این واحد صنفی عمده فروشی محصولات دخانیات بوده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و تصاویر دریافتی از دوربین‌های مدار بسته محل حادثه، دقایقی قبل از ورود آتش‌نشانان چندین کَپ انفجاری در محل حادثه اتفاق می‌افتد که منجر به دِفُرمه شدن در آهنی اصلی مجموعه می‌شود و با حضور آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به بررسی اولیه محل اقدام و با توجه به حضور نداشتن مالک در محل و نبود اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع در خصوص ماهیت محصولات دپو شده و خطرات آن، عملیات اطفای حریق و تخلیه دود طی حدود ۱۵ دقیقه ابتدای عملیات انجام می‌شود.

وی گفت: حین عملیات تهویه و اطفای حریق بخش‌های داخلی محل، به یک باره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که منجر به شهادت آتش‌نشان محمدجواد چگینی و مصدومیت شش نفر از کارکنان (ململی سرپرست سازمان و آتش‌نشانان کثیرلو، سجادی فر، مالمیرچگینی، کیایی و محمد کلانتری) می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در خصوص علت آتش‌سوزی نیز با رد عوامل همچون اتصالی در سیستم برقی و انشعاب گاز محل به عنوان دلایل اولیه، کانون آتش سوزی را در نزدیکی راه پله عنوان کرد و افزود: تمام جزئیات و مستندات پرونده به منظور پیگیری مراتب تحویل مسئولان حقوقی و دستگاه قضائی شده است.

ململی گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان امر نسبت به خارج شدن انبارهای متعدد و خطرناک از سطح شهر اقدام جدی و فوری صورت گیرد تا با رعایت ایمنی و اجرای استانداردها به ویژه اصول انبارداری توسط مالکان، هرگز شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 747486

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!