Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:48:35 GMT

اصلاح یک نقطه حادثه خیز جاده قزوین رشت در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۰۵۲

اصلاح یک نقطه حادثه خیز جاده قزوین رشت در حال انجام است

اسماعیل جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد و گفت: اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نقطه مورد نظر تا حد قابل توجهی از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین افزود: عملیات اصلاح این پیچ خطرناک به طول ۶۰۰ متر از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پیچ انجام شده و ۷۲۹ هزار متر مکعب تا پایان طرح باقی مانده است.

جعفری با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی برای اصلاح پیچ مرگ هزینه شده است گفت: حذف این پیچ و آزادسازی و شانه سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین با اشاره به وجود پیچ قوس‌های حادثه خیز در جاده قدیم قزوین- رشت افزود: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط برای کاهش ترافیک و تصادفات در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

کد خبر 4920359

منبع: مهر

کلیدواژه: اصلاح نقاط حادثه خیز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام ماه مبارك رمضان شهرکرد گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان بارش باران مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از رشد حدود ۱۰ درصدی حمل کالا در این استان خبر داد و اظهار کرد: با جابه‌جایی ۱۲ میلیون و ۲۲۷ هزار تن کالا عملکرد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در حوزه حمل بار در سال گذشته حدود ۱۰ درصد درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ تعداد صدور بارنامه هم به ۸۰۴ هزار و ۸۹۷ برگ رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ با رشد حدود ۷ درصدی همراه بوده است که رشد مناسبی به شمار می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین با اشاره به راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار در صنعت حمل‌ونقل استان گفت: جلوگیری از فرار بار، ترغیب صاحبان کالا به بهره‌گیری از عملیات حمل قانونمند بار تحت صحابت بارنامه، ارتقای فضای قانونمداری در پایانه عمومی بار و توزیع عادلانه کالا از جمله این راهکارهاست.

حق‌لطفی ادامه داد: بهسازی فضای فیزیکی پایانه، تعامل انجمن‌ها و بخش خصوصی برای برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، ارتقای حفاظت فیزیکی پایانه از طریق نصب دوربین‌های نظارتی و بهبود روشنایی پارکینگ‌ها از دیگر راهکارهای این حوزه به شمار می‌رود.

وی همچنین درباره روند پیشرفت طرح‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه احداث و بهسازی راه‌های روستایی این استان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین استان قزوین با این قرارگاه ۶۶۷ کیلومتر راه روستایی با بیش از ۲۰ خانوار در استان قزوین طی مدت سه سال احداث، اصلاح و بهسازی خواهد شد.

کد خبر 745597

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد