Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@21:47:23 GMT

دستگیری کارمند ثبت اسناد یزد به اتهام گرفتن رشوه

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۲۱۱

دستگیری کارمند ثبت اسناد یزد به اتهام گرفتن رشوه

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، مجید فرهمندزاده اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی مبنی بر برخی تخلفات یک کارمند اداره ثبت اسناد و املاک در زمینه رشوه‌خواری و پاره‌ای از تخلفات دیگر، موضوع در رصد اطلاعاتی نامحسوس کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت.

وی افزود: شگرد کارمند متخلف به این گونه بود که در پرونده‌های ثبتی که بنا به ضرورت شغلی به او ارجاع می‌شد با بهانه‌های خاص که نقشه‌برداری از پلاک ثبتی زمان‌بر است یا نیاز به مستندات پلاک‌های مجاور است، ضمن تطمیع مراجعان، مبالغی را برای زودتر حل شدن پرونده اخذ می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهمندزاده از ارتباط فرد دستگیر شده با چند نفر از دلال‌های اراضی ثبتی و همچنین برخی از مراجعه‌کنندگان به اداره ثبت اسناد خبر داد و گفت: با شناسایی افرادی که به حساب‌های معرفی شده کارمند خاطی وجوهی را واریز کرده‌اند و تحقیق از آنان، پرونده‌ای در دادسرای یزد تشکیل و حسب دستور مقام قضایی، فرد خطاکار در محل کار خود جلب شد.

وی اضافه کرد: در موارد متعدد وجوهی تا ۵۰۰ میلیون ریال به حساب  این کارمند متخلف، واریز شده و همچنین در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، برخی واریزی‌ها به حساب همسر متهم انجام می‌شده و حتی قراردادهای خریداری چند قطعه زمین به نام همسرش وجود داشته که در تحقیقات اولیه همسر نامبرده از آنها بی‌خبر بوده است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بیان کرد: در بازرسی از منزل نامبرده، برخی اقلام ممنوعه دیگر نیز کشف و ضبط شد که به آن موارد نیز در پرونده‌ای جداگانه رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 509469 برچسب‌ها استان یزد ثبت‌ اسناد و املاک کشور وزارت دادگستری فساد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد ثبت اسناد و املاک کشور وزارت دادگستری فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟