Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:48:56 GMT

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۴۶۰

پارک بانوان غرب زنجان عید فطر افتتاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه پارک بانوان غرب زنجان را نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مجموعه شهری برشمرد و گفت: عید فطر این پروژه افتتاح خواهد شد.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر زنجان در سال جاری تحقق شعار سال و جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تأکید ما این بوده است که در سند راهبردی شهرداری به دنبال پیاده کردن شعار سال باشیم، بیان کرد: در همین راستا به شهردار زنجان نیز تأکید کرده‌ایم که برنامه‌ها را در این راستا پیش ببرد.

راشاد با اشاره به اینکه برخی از افراد در شهرداری مانع تولید هستند، افزود: این افراد یا باید روش خود را اصلاح کنند و اگر قصد چنین کاری را ندارند جایگزین برایشان انتخاب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت کرونا اقتصاد شهری متاثر شده و ضربه دیده است، تصریح کرد: اما در تلاش هستیم تا با سیاست‌های تشویقی این   ضربه وارد آمده را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری در سال جاری به ثمر رساندن برنامه‌های عمرانی است که در دو سال گذشته نیز دنبال شده است، گفت: یکی از اولویت‌های امسال شورا و شهرداری پروژه سبزه‌میدان است که پیشرفت خوبی دارد.

راشاد پروژه پارک بانوان غرب زنجان را نیز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مجموعه شهری برشمرد و گفت: عید فطر این پروژه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر زنجان بانوان پارک رئیس شورا اولویت دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ منابع آبی اولویت شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ پیام جوادیان گفت: بیش از ۵ سال است در حال کار کردن بر این مسئله بوده و پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین آب را انجام داده‌ایم.
وی افزود: تا روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ بحث خط انتقال را از تصفیه‌خانه جامع شهر قم تا بوستان رضوان داشتیم که آنجا تأسیسات تکمیلی تصفیه ثانویه ما وجود دارد.
مدیر عامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ به دنبال آنیم تا بتوانیم ۲۵۰ لیتر در ثانیه را عملی کنیم و  پساب تصفیه‌شده که هم از نظر زیست‌محیطی و هم شرعی وضعیت مناسبی دارد در کمربند سبز و عرصه‌های جنگلی استفاده، و طبق یک افق ۴ یا ۵ ساله بتوانیم فضای سبز شهر قم را بیمه کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: یک زمانی در شهر قم ۱۰۰ درصد آب مصرفی فضای سبز آب شرب بود، اما در حاضر و طبق برنامه‌هایی که انجام دادیم، این عدد تا ۸۰ درصد کاهش داشته است و این آب شرب برای آبیاری فضای سبز با جایگذاری منابع جدید هر سال کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • حفظ منابع آبی اولویت شهرداری قم