Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@13:25:15 GMT

بغلی که برای علیرضا افتخاری حاشیه‌ساز شد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۶۶۲

بغلی که برای علیرضا افتخاری حاشیه‌ساز شد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان: مهران مدیری شب گذشته در دورهمی، میزبان علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی کشورمان بود.

در بخشی از برنامه مدیری از افتخاری سوال کرد که آیا تا به حال شده از خواندن ترانه‌ای پشیمان شود و این خواننده پاسخ داد: اتفاقاً از هر ترانه‌ای که پشیمان شدم، گُل کرد؛ مثلاً «یاد استاد» را می‌خواستم پاک کنم، اما مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برای ترانه «مستانه» گفتم دو ترانه دیگر می‌خوانم، اما ناشر آن را خرید.

وی ادامه داد: کار‌هایی که اساتید بزرگ برای من ساختند، شاید پایین‌ترین تیراژ را پیدا کرد!

در بخشی از برنامه مدیری از دلایل کمرنگ بودن افتخاری سوال کرد. او گفت: زندگی زیر و بم‌های بسیار دارد؛ تا جایی که گاه آدم با خودش می‌گوید، بهتر است کنار برود قبل از اینکه کسی او را کنار بگذارد. البته من جای کسی را تنگ نکرده‌ام، اما جوانان ما هم حقی دارند و باید خودشان را نشان بدهند.

افتخاری درباره ازدواج خود هم گفت: ۵۵/۵/۵ با دختر دایی‌ام ازدواج کردم و از همسرم عذر خواهی می‌کنم که زمان‌هایی که باید کنارش باشم، در استودیو بوده و هستم.

افتخاری درباره حواشی بغل کردن محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان هم گفت: همیشه می‌خواستم یک رئیس جمهور را بغل کنم و ببینم چه حسی دارد. بعد از اجرایی که داشتم، همدیگر را بغل کردیم، ولی حواشی خاصی ایجاد شد و به من گفتند چرا بغلش کردی؟!

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

وی افزود: آقای احمدی نژاد فوتبال بازی کرد، با خیلی‌ها روبوسی کرد و با هنرمندان بسیاری دیدار داشت، اما نمی‌دانم چرا قرعه به نام افتاد! من هیچ وقت ادعایی در کارم نداشتم؛ فقط دوست دارم در فضای حرفه‌ای کار به یکدیگر احترام بگذاریم. بعد از آن حواشی حتی یک نفر هم احوال من را نپرسید. حتی به من گفتند رانت گرفتی. من هیچ وقت از دولت پولی نگرفتم. از خدا می‌خواهم آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند، به راه راست هدایت کند.

این خواننده در پایان درباره فضای امروز موسیقی کشور اظهار کرد: بچه‌های موسیقی خیلی احساساتی هستند و این موضوع به خودشان ضربه می‌زند.

منبع: فردا

کلیدواژه: علیرضا افتخاری دورهمی مهران مدیری فیلم عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم) خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم) هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • علیرضا نبی شهروند افتخاری شهر دارالعباده یزد شد
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • سپاه پاسداران افتخاری برای کشور