Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالله فاتحی روز شنبه همچنین از مردم خواست در هنگام خرید یا اجاره محل سکونت یا دفتر کار، از مالک بودن طرف مقابل اطمینان حاصل کنند تا بعد دچار مشکلات نشوند.

وی با بیان اینکه فریب آگهی‌های تبلیغاتی که به هر بهانه‌ای از شما درخواست پرداخت وجه حتی مبالغ اندک را دارند، نخورید، افزود: هیچگاه با مشاهده یک آگهی تجاری در مطبوعات، به صحت آن اعتماد نکنید صرف درج آگهی در رسانه‌ها هرگز به معنای تایید آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فاتحی یادآور شد:‌ مراقب کسانی باشید که با غصب عناوینی نظیر مامور اداره اطلاعات، کارمند دادگستری، وکیل و مامور انتظامی با اهداف فریبکارانه به شما نزدیک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فریب تماس‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی را نخورید، اضافه کرد: برای دریافت جایزه نیازی به حضور شما در مقابل دستگاه خودپرداز نیست.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه هرگز اسناد و مدارک شناسایی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید،  گفت: در انجام هر معامله تنها به وجود آرم در نامه اکتفا نکنید و همیشه به پیشنهادهای خیلی خوبی که به شما داده می شود، شک کنید.

وی تاکید کرد: متن اسناد را به صورت منظم تحریر کنید و از ایجاد فاصله بین کلمات و در لابلای ارقام عددی و در ابتدای مبلغ حروفی خودداری کنید چراکه امکان تقلب و دستکاری در اسناد را فراهم می‌کند.

سرهنگ فاتحی گفت: ارایه شماره ثبت شرکت، به معنای اطمینان از قانونی بودن فعالیت و درستی عملکرد آن شرکت نیست چرا که ممکن است در کنار عملکرد قانونی دست به فعالیتی غیرقانونی هم بزنند.

برچسب‌ها کردستان کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کلاهبرداری انتظامی کردستان کلاهبرداری انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک