Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:23:52 GMT

شکایت شبکه ۵ از مهمان نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۸۱۸

شکایت شبکه ۵ از مهمان نوروزی

شبکه پنج پس از یک افترای توسط مهمان برنامه نوروزی اش از احتمال پیگرد قانونی نامبرده خبر داده است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم،  روابط عمومی شبکه 5 سیما  در پاسخ به ادعای خانمی به نام سایه رحمتی تاکید کرد از حیثیت شبکه با جدیت دفاع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم ادعا کرده که از او خواسته شده تا در یکی از برنامه‌های شبکه پنج چادرش را بردارد که این تهمتی بی‌اساس است و فیلم‌ها و اسناد موجود کذب بودن آن را به راحتی در محاکم ذیصلاح اثبات می‌کند.

آخرین خبرها از سریال‌های استانی تلویزیون/ "مرثیه" ویژه شب‌های قدر و "میانبر" در حال فیلمبرداریجدول زمانی آموزش تلویزیونی شنبه 20 اردیبهشت

همچنین قرار دادن عکس مقام معظم رهبری در کنار وسایل شعبده بازی نامبرده موجب وهن بوده و خلاف موازین رسانه ملی است. ایشان با پذیرش توصیه عوامل برنامه، عکس را از قاب تصویر خارج می‌کند.

روابط عمومی شبکه پنج تاکید کرد این اتهام ناروا که به قصد نامعلوم وارد شده، حیرت‌آور بوده و حق پیگیری قضایی برای شبکه محفوظ است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!