Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته جمعه ۱۹ اردیبهشت، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، میزبان علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی بود. افتخاری در این برنامه، سیاسی بودنش را رد کرد و ماجرای بغل کردن محمود احمدی‌نژاد را یک اتفاق دانست.

او درباره ماجرای روبوسی و دیدارش با احمدی نژاد گفت: دلم می‌خواست یک رییس جمهوری را بغل کنم ببینم چه شکلی است؟ این‌که ایرادی ندارد! ایشان در ابتدا به سمت من آمدند و من هم کاری نمی‌توانستم بکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن همایش، من اجرایم که تمام شد، از پله‌ها پایین آمدم که یک آقایی مرا راهنمایی کرد به سمت آقای احمدی‌نژاد، از آن‌جایی که ایشان هم به موسیقی علاقه‌مند بودند و یکی از آهنگ‌های مرا خیلی دوست داشتند، من هم ایشان را خیلی محکم در آغوش کشیدم. اما بعدش به من خرده گرفتند که چه کسی به شما گفت ایشان را بغل کنید؟ گفتم پس چه کاری باید می‌کردم؟ اما افرادی بودند که دیگر دوست نداشتند حضور من در عرصه موسیقی ادامه پیدا کند، چون پیش خودشان می‌گفتند تیراژ فروش آثارش بالاست و بهتر است زمین بخورد. اما چه بسا که دغدغه من اصلا مالی نبود. 

افتخاری درباره عدم حمایت دیگر هنرمندان از او ادامه داد: در موسیقی افراد خیلی احساساتی می‌شوند و نمی‌آیند دیگران را تشویق کنند، می‌گویند من بهتر از فلانی می‌خوانم، خب بخوان! چرا همه جا جار می‌زنی، من هیچ وقت در این حاشیه‌ها نبودم که بخواهم با دیگران رقابت کنم و تنها خواسته‌ام این است که یک مقدار به هم احترام بگذاریم و رفتارهای‌مان با یکدیگر سمی نباشد، زمانی که این هجمه‌ها به من وارد شد، یک نفر با من تماس نگرفت و کسی از من حمایت نکرد که با علیرضا چه کار دارید؟ مگه چه کار کرده؟ اگر یک نفر فتیله این آتش را یک مقدار کم کرده بود، من این قدر آسیب نمی‌دیدم. حتی خانواده من هم تحت این آسیب قرار گرفتند. 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 کد خبر 509486 برچسب‌ها موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا مهران مدیری احمدی نژاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد

دریافت 10 MB کد خبر 6087228

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد