Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:13:04 GMT

توسعه کشت‌های متراکم در اردل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۳۹۴

توسعه کشت‌های متراکم در اردل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روح الله سعیدی مدیر جهادکشاورزی اردل گفت: از این شهرستان ۲۸ متقاضی احداث گلخانه بزرگ مقیاس و ۶۵ نفر متقاضی احداث گلخانه کوچک مقیاس به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهت اخذ موافقت اصولی و پروانه تأسیس معرفی گردیدند.

او افزود: جهت راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای در ۱۷ هکتار از اراضی این شهرستان مطالعات انجام وجهت دریافت مجوزات لازم معرفی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی اضافه کرد: هم اکنون این شهرستان دارای شش واحد فعال گلخانه‌ای با سطحی معادل ۹/۱ هکتار است که یک واحد از این گلخانه‌ها تحت سیستم کشت هیدروپونیک با ظرفیت تولید یک میلیون قطعه گل رز هلندی شاخه بریده، یک واحد به تولید گل آلسترومریا و چهار گلخانه سبزی و سیفی اختصاص دارد.

اردل از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی گلخانه کوچک مقیاس کشت هیدروپونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مزارع گندم به لطف باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزان افزود: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.
وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت