Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:18:47 GMT

ساخت راه اصلی بانه - مریوان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۵۱۸

ساخت راه اصلی بانه - مریوان ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

محمدصدیق ثابتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه به مریوان به راه اصلی در دستور کار این اداره کل بوده و کارهای خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

وی افزود: طول این پروژه از شهر بانه تا دو راهی دواب (تقاطع جاده سقز – مریوان) ۵۰ کیلومتر است که عملیات راهسازی ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و تنها ۱۰ کیلومتر از مسیر باقیمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: ۱۰ کیلومتر باقیمانده نیز به اعتباری در حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک بتوانیم از این پروژه بهره برداری کرده و کار ارتقای مسیر بانه به مریوان از راه فرعی به اصلی به سرانجام برسد.

ثابتی همچنین از تعریض پنج کیلومتر از ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهارخطه به عنوان یکی از پروژه های فعال در حوزه شهر بانه خبر داد و یادآور شد: اتمام این پروژه نیز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کد خبر 4920456

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی اداره كل راه و شهرسازي كردستان شهرستان بانه مریوان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان بارش باران مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر