Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:26:23 GMT

چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۶۰۸

به گزارش ایلنا، آمار و ارقام از محبوبیت روزافزون اپلیکیشن تلگرام نزد کاربران جهانی حکایت دارند. این شرکت در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز 400 میلیون نفر عبور کرده است. از سویی دیگر، این شرکت اخیرا خبر داد که تا پایان سال جاری میلادی، قابلیت تماس ویدیویی امن را به تلگرام اضافه خواهد کرد که با توجه به افزایش استفاده از تماس‌ها‌ی ویدیویی در روزهایی کرونایی، به محبوبیت بیش از پیش این اپلیکیشن ختم حواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در میان انبوه ویژگی‌ها‌ و امکاناتی که در اپلیکیشن تلگرام تعبیه شده، قابلیت بلاک کردن می‌تواند در مواقع لزوم بسیار گره‌گشا باشد. همانطور که شما می‌توانید سایرین را بلاک و ارتباط آن‌ها با خود را قطع کنید، دیگران نیز می‌توانند همین کار را با شما انجام دهند.

از این رو، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟ پاسخ این سوال را می‌توانید از طریق سه روش زیر پیدا کنید:

اگر آخرین بازدید فرد، «خیلی وقت پیش» یا همان Long time ago باشد اگر پیامی ‌به کاربری ارسال می‌کنید و وی هرگز پیام‌ها‌یتان را نمی‌بیند اگر نمی‌توانید تصویر پروفایل شخص مورد نظر را ببینید

اگر این سه حالت را مشاهده کردید، بدانید که بلاک شده‌اید. اما اگر فردی به پیام‌ها‌یتان پاسخ نمی‌دهد ولی می‌توانید تصویر پروفایل او را ببینید، در این صورت بلاک نیستید اما او بنا به دلایلی نمی‌خواهد جوابتان را بدهد.

اما اگر بازهم تردید داشتید که آیا توسط فردی خاص بلاک شده‌اید یا خیر؛ می‌توانید شماره وی را به یکی از دوستان خود بدهید تا روی گوشی خود ذخیره کنید، اگر وی می‌تواند تصویر پروفایل را زمان بازدید وی را ببیند ولی شما نمی‌توانید، مطمئنا بلاک شده‌اید.

پی بردن به بلاک شدن از یک کانال

یکی دیگر از قابلیت‌ها‌ی تلگرام، امکان ساخت کانال است که محبوبیت بالایی نزد کاربران دارد. اما اگر می‌خواهید بفهمید که آیا از یک کانال تلگرامی‌بلاک شده‌اید یا آن کانال حذف شده است؛ می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا از طریق حساب کاربری خود، کانال مدنظرتان را جست‌وجو کند. اگر توانستید آن کانال را پیدا کنید، پس شما بلاک شده‌اید. اما اگر پیدا نشد، حتما کانال مورد نظر حذف شده است.

منبع:آی تی ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلگرام اما اگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی کنیم؟
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی