Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:53:10 GMT

شیامالان بازیگران فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۷۱۱

شیامالان بازیگران فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد

ام.نایت شیامالان سازنده فیلم‌های ترسناک، بازیگران فیلم بعدی خود را گرد آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، ام نایت شیامالان بازیگران فیلم فوق سری بعدی‌اش را گرد آورده و الیزا اسکنلن، توماسین مکنزی، آرون پی‌یر، آلکس وولف و ویکی کریپس بازیگرانی هستند که برای ملحق شدن به فیلم بعدی وی در حال مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم بعدی شیامالان که عنوانی ندارد توسط خود وی نوشته، کارگردانی و تهیه می‌شود. این فیلم برای یونیورسال ساخته می‌شود. مانند بیشتر فیلم‌های این کارگردان، همه اطلاعات پیرامون قصه فیلم مخفی نگه داشته شده و ممکن است به دیگر فیلم‌های وی مرتبط باشد.

نمایندگان شیامالان و یونیورسال در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

این فیلم هنوز تاریخی برای اکران هم ندارد و این در حالی است که کمپانی یونیورسال همچنان برنامه‌های اکرانش را به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها به تعویق می‌اندازد. در عین حال هنوز روشن نیست که چه زمانی تهیه کنندگان می‌توانند کار تولید را شروع کنند اما امید بر این است که دوربین‌ها از اواخر سال دوباره روشن شوند.

شیامالان با بودجه مستقل فیلم‌های «گلس»، «شکاف» و «ملاقات» را ساخت که در مجموع با بودجه ۳۵ میلیون دلاری تولید شدند. این فیلم‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کردند. گفته شده او ۲ فیلم بعدی‌اش را به همین شکل تولید خواهد کرد.

این کارگردان به تازگی تهیه کننده اجرایی «مستخدم» یک مجموعه داستانی ترسناک برای اپل تی‌وی‌پلاس بوده است. تولید فصل دوم این سریال به تازگی پایان یافت.

در میان بازیگران منتخب وی کریپس بازیگر درام تحسین شده «نخ خیال» ساخته پل توماس اندرسون بود و اسکنلن در مینی‌سریال «اشیای برنده» در کنار ایمی آدامز برای اچ‌بی‌او بازی کرد و بعد در «زنان کوچک» گرتا گرویک هم جلوی دوربین رفت. مکنزی نیز از بازیگران «جوجو خرگوش» تایکا وایتیتی بود. وولف نیز بازیگر «جومانجی؛ مرحله بعدی» و «آموزش بد» بود و پی‌یر در مینی سریال «قطار زیرزمینی» نقش‌آفرینی کرد.

پیشتر گفته شده بود شیامالان قصد ساخت ۲ فیلم جدید را دارد که ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران می‌شوند.

این کارگردان و نویسنده آمریکایی-هندی که برای ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد، تاکنون با محموعه آثارش بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فیلم بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲,۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

برای کسب اطلاعات از مشخصات بیست و یکمین حراج شمش طلا استاندارد به «اینجا» مراجع کنید.

کد خبر 6088487 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند