Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:44:49 GMT

توزیع20 هزار نان رایگان در مناطق کم برخوردار پارسیان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۳۴۹

توزیع20 هزار نان رایگان در مناطق کم برخوردار پارسیان


مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان شب شام ولادت کریم اهلبیت(ص) 20 هزار نان صلواتی در مناطق کم برخوردار شهر پخت و توزیع شد.

به گزارشخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول نکوزاد اظهار داشت: این اقدام در قالب پویش رزمایش همدلی در نیمه ماه مبارک رمضان شب شام ولادت کریم اهلبیت(ص) 20 هزار نان صلواتی در مناطق کم برخوردار شهر پخت و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این طرح از 5 واحد نانوایی که عمدتا در مناطق کم برخوردار شهر قرار داشتند، نان مورد نیاز در بین افراد آسیب پذیر، مناطق کم برخوردار توزیع شد.

مسئول اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان تاکید کرد: این طرح با هدف اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در قالب مواسات اجتماعی است که سبب می‌شود تا حدی مشکلات اقشار آسیب پذیر کاهش یابد.

نکوزاد یادآور شد: کمک‌ مومنانه وظیفه اخلاقی و شرعی هر انسانی است و همه وظیفه داریم که در این ایام فشار مالی روی خانواده‌ها را سبک‌تر کنیم.

وی افزود: چندی پیش 300 بسته معیشتی در پویش رزمایش همدلی در ابتدای ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش همدلی هرمزگان مناطق کم برخوردار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر